اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

نخستین همایش ملی رویکردهای نوین مدیریتی در مطالعات میان رشته‌ای در دانشگاه گنبدکاووس

دبیر همایش ملی رویکردهای نوین مدیریتی در مطالعات میان رشته‌ای گفت: نخستین همایش ملی رویکردهای نوین مدیریتی در مطالعات میان رشته ای تحت حمایت «سیویلیکا» در فروردین 1399 در دانشگاه دولتی گنبدکاووس برگزار می‌شود.

نخستین همایش ملی رویکردهای نوین مدیریتی در مطالعات میان رشته‌ای در دانشگاه گنبدکاووس

عبدالغنی رستگار در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گنبدکاووس اظهار کرد: ۲۸ فروردین ۱۳۹۹ دانشگاه دولتی گنبدکاووس میزبان نخستین همایش ملی رویکردهای نوین مدیریتی در مطالعات میان رشته‌ای خواهد بود.

وی تصریح کرد: این همایش با حمایت معنوی «CIVILICA» و «ISC»، دانشگاه تهران، دانشگاه علامه طباطبایی، دانشگاه گلستان، دانشگاه علی‌آبادکتول و صداوسیمای گلستان و حمایت‌های مادی شرکت صباح و شرکت معادن زغال سنگ شرق در ۲۸ فروردین ۱۳۹۹ برگزار می‌شود.

دبیر همایش رویکردهای نوین مدیریتی در مطالعات میان رشته‌ای این همایش را رسمی و ملی اعلام کرد و گفت: تمام مقالات این همایش در پایگاه «سیویلیکا» و نیز «کنسرسیوم» محتوای ملی نمایه خواهد شد.


 

وی محورهای همایش را چهار محور برشمرد و افزود: محورهای همایش رویکردهای نوین مدیریتی در مطالعات سازمانی، تحقیقات نوین در حوزه پولی و مالی، دستاوردهای علمی اخیر در صنعت بیمه و پژوهش‌های جدید مدیریتی در حوزه تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری و سایر رویکردهای نوین مدیریتی در حوزه تحقیقات کاربردی است که هر یک از محورها به شاخه‌های مختلف تقسیم‌بندی می‌شوند.

رستگار گفت: آخرین مهلت ارسال مقالات تا ۱۴ اسفندماه و اعلام نتایج ۲۱ اسفندماه و مهلت ثبت‌نام نیز تا ۲۸ اسفندماه امسال خواهد بود.

وی ادامه داد: با توجه به ارتباطات تنگاتنگ علوم مدیریتی و علوم کاربردی، تحقیقات، پژوهش‌ها و مطالعات پژوهشگران می‌تواند گام بزرگی در این عرصه باشد و این عزیزان آخرین دستاوردهای علمی پژوهشی خود را مطرح کنند.

انتهای پیام/2307/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول