اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

پیشرفت ۶۱ درصدی پروژه‌های حوزه خدمات شهری

شهردار منطقه چهار قم از پیشرفت 61 درصدی پروژه‌های حوزه خدمات شهری در این منطقه خبر داد.

پیشرفت ۶۱ درصدی پروژه‌های حوزه خدمات شهری

مهدی اصفهانیان مقدم امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم، با بیان اینکه در 9 ماه گذشته بالغ بر 107 پیمان و قرارداد در حوزه خدمات شهری منعقد شده است؛ اظهار کرد: مبلغ این قراردادها بالغ بر 50 میلیارد تومان بوده که در بین مناطق هشتگانه از لحاظ ریالی و حجمی کم‌نظیر است.

وی بهبود سیما و منظر شهری، مدیریت پسماند و… را جزو موضوعات این قراردادها عنوان کرد و گفت: از لحاظ پیشرفت فیزیکی این پیمان‌ها بالای 65 درصد و برنامه‌ای حدود 60 درصد تحقق داشته‌ایم.
شهردار منطقه چهار قم با بیان اینکه این منطقه در حال حاضر 106 پروژه فعال دارد تصریح کرد: 59 پروژه مربوط به معاونت امور زیربنایی، 34 پروژه مربوط به معاونت خدمات شهری و 13 پروژه مربوط به معاونت اجرایی بوده است.
وی با تاکید بر اینکه مجموع بودجه عمرانی منطقه چهار 130 میلیارد تومان بوده است افزود: 45.7 درصد بودجه در حوزه زیربنایی و خدمات شهری تقسیم شده است.
اصفهانیان مقدم وضعیت پروژه‌های منطقه چهار را از نظر پیشرفت فیزیکی مورد توجه قرار داد و گفت: 61 درصد پیشرفت برنامه‌ای داشتیم و پیشرفت حوزه معاونت زیربنایی 71 درصد، خدمات شهری 61 درصد، مالی هم 53 درصد بوده است.
وی مجموع هزینه‌ها را 46 میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: براساس عملکرد کنترل پروژه هشت‌ماهه بین مناطق این منطقه رتبه سوم را کسب کرده و از نظر ارزیابی عملکرد هم با امتیاز 78 رتبه سوم را به دست آورده است.
شهردار منطقه چهار قم درآمد این منطقه را از نظر پیش‌بینی و عملکردی مطلوب خواند و افزود: 210 میلیارد درآمد پیش‌بینی شده منطقه بوده که 207 میلیارد آن محقق شده است.

انتهای پیام/78027

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول