اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

یکی از اولویت‌های سازمان اوقاف در بهره‌وری از موقوفات، درآمدزایی آنهاست

مدیرکل نظارت فنی سازمان اوقاف و امور خیریه با اشاره به اینکه یکی از اولویت‌های سازمان اوقاف در بهره‌وری از موقوفات درآمدزایی آنهاست، گفت: باید این موقوفات شناسایی شده و از آنها استفاده بهینه شود.

یکی از اولویت‌های سازمان اوقاف در بهره‌وری از موقوفات، درآمدزایی آنهاست

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، امیرحسین روان صبح امروز در جلسه با مدیران اوقاف زنجان با بیان اینکه یکی از موضوعاتی که سازمان اوقاف به جدیت پیگیر آن است، بحث GIS موقوفات است، اظهار کرد: GIS سیستم الکترونیک برای کسب اطلاعات جغرافیایی است که با بهره‌گیری از آن همه اطلاعات جمع‌آوری شده و به صورت لایه لایه تهیه می‌شود و پس از تفکیک و کنترل داده‌ها همه اطلاعات توصیفی و مکانی مورد نیاز وارد سیستم می‌شود.

مدیرکل نظارت فنی سازمان اوقاف و امور خیریه با تأکید بر ساماندهی بایگانی‌ها در اوقاف و تفکیک اسناد در این سازمان بیان کرد: در این راستا باید به بارگذاری دقیق اطلاعات توجه ویژه شود.

وی در ادامه با تأکید بر استفاده از ظرفیت موقوفات گفت: با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر تبدیل بقاع به قطب فرهنگی، برنامه‌های فرهنگی در کنار کارهای عمرانی برای زائران بقاع تدارک دیده شده است.

روان با اشاره به اینکه یکی از اولویت‌های سازمان اوقاف در بهره‌وری از موقوفات درآمدزایی آنهاست، گفت: باید این موقوفات شناسایی شده و از آنها استفاده بهینه شود.

در ادامه این جلسه گزارشی از موقوفات استان زنجان در بخش انتفاعی و منفعتی ارائه شد.

طبق گفته مسؤولان در حال حاضر بیش از 2 هزار و 800 موقوفه در استان زنجان وجود دارد.

انتهای پیام/73005/ق20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول