اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

سیستم گرمایشی ۹۹۱ کلاس درس آذربایجان‌غربی نیازمند استانداردسازی است

سرپرست اداره کل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان‌غربی گفت: سیستم گرمایشی ۹۹۱ باب کلاس درس آذربایجان‌غربی نیازمند استانداردسازی است.

سیستم گرمایشی ۹۹۱ کلاس درس آذربایجان‌غربی نیازمند استانداردسازی است

علی مناف زاده در گفت و گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار کرد: سیستم گرمایشی ۹۹۱ باب کلاس درس آذربایجان‌غربی نیازمند استانداردسازی است که استانداردسازی این کلاس‌های درس نیازمند ۲۳ میلیارد تومان اعتبار است.

وی با اشاره به هدفگذاری در زمینه استانداردسازی سیستم گرمایشی کلاس های درس، تصریح کرد: براساس برنامه ریزی به عمل آمده، استانداردسازی سیستم گرمایشی غیراستاندارد تا اول سالتحصیلی ۹۹ به اتمام می‌رسد.

سرپرست اداره کل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان‌غربی با بیان اینکه استانداردسازی سیستم گرمایشی ۴۳۵ کلاس درس در دست اقدام است، افزود: ۵۹۱ کلاس درس دارای سیستم گرمایشی گازسوز بودند که در مرحله نخست،، مورد استانداردسازی قرار گرفتند.

مناف زاده به پایین بودن سرانه آموزشی استان اشاره کرد و گفت: سرانه فضای آموزشی استان به ازای هر دانش آموز ۴.۵ مترمربع است که این رقم در میانگین‌کشوری، ۵.۱۸ متر مربع است.

وی در ادامه به پروژه های در دست اجرای این اداره اشاره کرد و افزود: ۴۱۱ پروژه در قالب ۲ هزار و ۳۸۵ کلاس درس در دست اجرا است و دهه فجر امسال شاهد افتتاح ۲۶۰کلاس درس در استان خواهیم بود.


انتهای پیام/
 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول