اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

فیلم «تعدیل» از کردستان به جشنواره دانشجویی انگلیس راه یافت

رئیس حوزه هنری استان کردستان گفت: فیلم کوتاه تعدیل به نویسندگی و کارگردانی کیوان سروری از تولیدات حوزه هنری انقلاب اسلامی استان به جشنواره فیلم دانشجویی انگلیس راه پیداکرد.

فیلم «تعدیل» از کردستان به جشنواره دانشجویی انگلیس راه یافت

امین مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج، اظهار کرد: فیلم کوتاه تعدیل به نویسندگی و کارگردانی کیوان سروری از تولیدات حوزه هنری انقلاب اسلامی کردستان به جشنواره فیلم دانشجویی انگلیس راه پیداکرد.

وی تصریح کرد: این جشنواره دانشجویی که ششمین دوره آن در کشور انگلستان در حال برگزاری است، قرار است در روز ۲۷ ژانویه ۲۰۲۰ برندگان خود را از میان شرکت‌کنندگان از سراسر دنیا انتخاب کند.

وی افزود: فیلم کوتاه تعدیل با هدف کاهش آسیب‌های اجتماعی در مورد دو دوست و همکار است که یک اتفاق آنها را در موقعیت عجیبی قرار می‌دهد. 

وی اظهار داشت: زانیار لطفی در این فیلم بعنوان تصویربردار و تدوینگر، فردین ملاسلیمی صدابردار، سمیرا فقیه سلیمانی به عنوان منشی صحنه، مهران سروری دستیار کارگردان ، ثنا شریعتی به عنوان دستیار تصویر برداری و عزیز نعمتی، سمیه رحیمی، سوران رضوانی‌زاده، شاداب کوکبی، آرسام حسین پناهی، نیها شیخی بازیگر کیوان سروری را یاری کرده‌اند.

گفتنی است؛ کیوان سروری متولد سال ۱۳۶۸ سنندج دانشجوی کارشناسی سینما است که از سال ۱۳۸۷ فیلم‌سازی را شروع کرده و تاکنون ۴ فیلم کوتاه و ۳ مستند کوتاه ساخته است.

اولین فیلم کوتاه او با عنوان «جنگ یا صلح» توانست علاوه بر حضوردر جشنواره فیلم کوتاه تهران در سال ۱۳۹۲، جشنواره فیلم کوتاه حسنات اصفهان؛ "نماز و کار همدان و چندین جشنواره داخلی دیگر جوایزی را نیز کسب کند.

 همچنین این اثر در نزدیک به ۴۰ جشنواره‌خارجی از جمله ایتالیا، اسپانیا، بلغارستان،امریکا، استرالیا، هند و ... پذیرفته شده و برنده لوح تقدیر در جشنواره‌های بلغارستان و استرالیا شده است.

انتهای پیام/2330/71

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول