اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

95 درصد زیرساخت‌های حوزه سلامت دیر بازسازی و نوسازی شده است

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر گفت: امروز به ازای هر هزار و 70 نفر در شهرستان یک تخت فعال بیمارستانی و به ازای هر سه هزار نفر جمعیت یک مرکز خدمات جامع سلامت و یک پایگاه اورژانس داریم و اکنون 95 درصد زیرساخت‌های حوزه سلامت شهرستان دیر بازسازی و نوسازی شده است.

95 درصد زیرساخت‌های حوزه سلامت دیر بازسازی و نوسازی شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان دیر، احمد آخوندی پیش‌ازظهر امروز در نشست شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان دیر، اظهار داشت: در سال جاری 71 درصد از مصوبات شورای سلامت شهرستان دیر اجرایی شده است و تلاش می‌کنیم وضعیت پسماند شهرستان را به عنوان یکی از موضوعات مهم این شورا ساماندهی کنیم.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر بیان کرد: تمامی زمین‌های مراکز بهداشتی و درمانی شهرستان دیر اهدایی خیرین است و اخیرا نیز با تشکیل مجمع خیرین سلامت قدم‌های خوبی در راستای راه‌اندازی بخش دیالیز و  پانسیون بیمارستان دیر و احداث خانه بهداشت برداشته شده است.

وی با بیان اینکه امروز 94 هزار و800 مترمربع فضای بهداشتی در شهرستان داریم در حالی که این آمار قبل از انقلاب فقط 800 مترمربع بود، عنوان کرد: در 10 خانه بهداشت، پنج مرکز خدمات جامع سلامت، پنج اورژانس، یک بیمارستان، یک مرکز دهان و دندان و یک مرکز قرنطینه خدمات درمانی به مردم شهرستان دیر ارائه می‌شود.

آخوندی با اشاره به ارائه سالیانه 130 هزار ویزیت در مراکز جامع سلامت، افزود: از ابتدای راه‌اندازی بیمارستان تاکنون 17 هزار و  800 نفر از برنامه ویزیت پزشک متخصص بهره‌مند شده و پنج هزار نفر نیز در بخش‌های مختلف بیمارستان بستری شده‌اند.

وی بیان کرد: امروز به ازای هر هزار و 70 نفر در شهرستان یک تخت فعال بیمارستانی و به ازای هر سه هزار نفر جمعیت یک مرکز خدمات جامع سلامت و یک پایگاه اورژانس داریم و اکنون 95 درصد زیرساخت‌های حوزه سلامت شهرستان دیر بازسازی و نوسازی شده است.

امام جمعه موقت بندر دیر گفت: مردمی که در عرصه دفاع از نظام و رهبری سنگ تمام گذاشته‌اند ما هم به عنوان خدمت‌گزاران باید در ارائه خدمات به آنها سنگ تمام بگذاریم و هر کوتاهی در خدمت به مردم واقعا بخشیدنی نیست.

 حجت‌الاسلام ابراهیم بحرانی با بیان اینکه نسبت به قبل از انقلاب اتفاقات محسوسی در حوزه بهداشت و درمان در شهرستان رقم خورده است، تأکید کرد: بیمارستان با درمانگاه متفاوت است و در حال حاضر بیمارستان دیر با یک درمانگاه فرق چندانی ندارد و باید بخش‌های اتاق عمل، زایشگاه آن راه‌اندازی شده و متخصصین بیشتری در این بیمارستان حضور پیدا کنند.

وی اظهار کرد: اگرچه با راه‌اندازی بیمارستان خدمات بهتری به مردم ارائه می‌شود، اما حق مردم شهرستان دیر بیش از این است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول