اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  امنیتی و دفاعی

سردار قاآنی: با همت آزادمردان عالم دشمنان سردار سلیمانی را خواهیم زد/ دشمنان زبانی غیر از زور نمی‌فهمند

فرمانده نیروی قدس سپاه گفت: گرچه دشمنان سردار سلیمانی را ناجوانمردانه زدند اما به لطف الهی و به همت همه آزادمردانی که در سرتاسر عالم خونخواه او هستند انشالله جوانمردانه دشمن او را خواهیم زد.

سردار قاآنی: با همت آزادمردان عالم دشمنان سردار سلیمانی را خواهیم زد/ دشمنان زبانی غیر از زور نمی‌فهمند

به گزارش خبرنگار دفاعی خبرگزاری فارس، سردار سرتیپ پاسدار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه در آیین معارفه فرماندهی نیروی قدس که صبح امروز در ستاد فرماندهی کل سپاه برگزار شد، اظهار داشت: این مراسم در واقع میثاق با فرمانده‌ای دلاور، مردمی و ولایت مدار است و ما گرد هم آمدیم تا با این الگوی قهرمان مقاومت و انسان ملکوتی پیمان ببندیم که راهش همچنان استمرار خواهد داشت.

وی گفت: دشمن ناجوانمردانه شهید سلیمانی را شهید کرد؛ آنها مرد میدان جنگ نبودند که در میدان جنگ با ایشان درگیر شوند و در اوج ناجوانمردی این شهید عالی مقام را شهید کردند.

سردار قاآنی افزود: گرچه او را ناجوانمردانه زدند اما به لطف الهی و به همت همه آزادمردانی که در سرتاسر عالم خونخواه او هستند انشالله جوانمردانه دشمن او را خواهیم زد.

فرمانده نیروی قدس سپاه خاصیت شیطان بزرگ را شیطنت، دشمنی و خباثت عنوان و تاکید کرد: دشمنان ما زبانی غیر از زور را نمی فهمند، از این رو باید در مقابل آنان مستحکم بایستیم؛ اگر ما به وظیفه خود به خوبی عمل کنیم همه تهدیدها قابلیت تبدیل شدن به فرصت را دارند.

وی در توصیف سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی،گفت: هر چند زبان از توصیف فضائل اخلاقی حاج قاسم قاصر است اما  تبعیت محض از ولایت شاخص اصلی و محور اقدامات این سردار سربلند بود، همواره با اخلاص عمل می‌کرد و خالصانه درمسیر گام برمی داشت و سرانجام پس از سال ها مجاهدت در مسیر اعتلای اسلام، به آرزوی دیرین خود یعنی شهادت رسید.

فرمانده نیروی قدس سپاه در پایان یگانه راه غلبه بر دشمن را ایستادگی و مقاومت برشمرد و تاکید کرد: راه و مسیر روشنی که حاج قاسم در آن با اقتدار و صلابت گام برمی داشت، همانگونه که در حکم فرماندهی معظم کل قوا تصریح شده است، با قدرت استمرار خواهد داشت.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول