اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

ثبت ۱۹۳ باشگاه کتابخوانی طی سال گذشته در سطح استان

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد آذربایجان‌غربی گفت: در سال گذشته تعداد ۱۹۳ باشگاه در کل استان به ثبت رسیده که درحال حاضر در ارومیه ۱۸ باشگاه فعال وجود دارد.

ثبت ۱۹۳ باشگاه کتابخوانی طی سال گذشته در سطح استان

رسول بابازاده، معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد آذربایجان‌غربی در دومین جلسه چهارمین دوره جام باشگاه‌های کتاب خوانی کودک ونوجوان، آذربایجان‌غربی، اظهار کرد: برای توسعه فرهنگی و ترویج کتاب‌خوانی از سنین پایین و آشنا کردن کودکان با کتاب و کتاب‌خوانی و رشد و بالندگی آن‌ها، باشگاه‌های کتاب و کتاب‌خوانی در استان فعالیت خود را آغاز کرده است.

وی افزود: راه اندازی باشگاه‌های کتاب‌خوانی کودک و نوجوان با همکاری نهاد کتابخانه‌های عمومی، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، اداره کل ارشاد اسلامی و ستاد هماهنگی شهرها و روستاهای دوست‌دار کتاب در استان انجام شده است.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد آذربایجان‌غربی عنوان کرد: در سال گذشته تعداد ۱۹۳ باشگاه در کل استان ثبت شده است که در حال حاضر در ارومیه ۱۸ باشگاه فعال وجود دارد.

انتهای پیام
 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول