اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

نشست‌های وزارتی و خبرهای خوب ورزشی برای کهگیلویه و بویراحمد

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با سفر به تهران و حضور در وزارت ورزش پی‌گیر مشکلات ورزش استان شد.

نشست‌های وزارتی و خبرهای خوب ورزشی برای کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد با هدف پیگیری مشکلات جامعه ورزشی استان دیدارهای جدگانه‌ای با مریم فرامرزیان معاونت مدیریت و پشتیباتی وزارت ورزش و جوانان و علی‌نژاد معاونت توسعه ورزش وزارت ورزش و جوانان کشور داشت.

علوی مدیرکل ورزش و جوانان استان، استاندار را در این دیدارها همراهی کرد. 

کلانتری در دیدار با ژاله فرامرزیان معاونت مدیریت و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان کشور خواستار نگاه ویژه این وزارت خانه برای تخصیص اعتبارات به حوزه ورزش و جوانان استان شد و افزود: به طور قطع برای رشد هیات های استانی، استعداد یابی، آموزش، توسعه و ارتقای ورزش قهرمانی نیازمند تامین اعتبار هستیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به نگاه ویژه استان و اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد به المپیک 2020 توکیو، عنوان کرد: اداره کل ورزش و جوانان استان موفق به کسب رتبه برتر در المپیاد استعداد یابی برتر کشور شد.

کلانتری کسب عناوین و سکوهای قهرمانی توسط ملی پوشان و قهرمان استان در میادین را برگ زرین ورزش استان دانست و افزود: انتظار می رود وزارت ورزش و جوانان جهت برگزاری آئین تجلیل از قهرمانان وملی پوشان استان اعتبار لازم را تخصیص دهد.

استاندار کهگیلویه بویراحمد مشکل ترابری و نقلیه ورزش و جوانان استان را یکی از مشکلات مهم پیش رو این اداره کل برشمرد و گفت: رفع این مشکل با تخصیص اعتبار و مجوز خرید وسایل نقلیه برطرف می شود.

کلانتری با اشاره به وجود استعداد و ظرفیت ورزشکاران در میادین کشوری و بین المللی از حمایت های سطانی فر وزیر ورزش و جوانان در تخصیص اعتبارات لازم برای احداث دو باب سالن در بخش محروم زیلایی در شهرستان بویراحمد تقدیر و خواستار توجه، حمایت و نگاه ویژه معاونت مدیریت و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان به ورزش استان در جذب نیروهای متخصص در سهمیه های استخدامی شد.

کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز در دیدار جداگانه با جمشید تقی زاده معاونت حقوقی، امور مجلس و هماهنگی امور استان های وزارت ورزش و جوانان دیدار و گفتگو کرد.

وی در این دیدار با اشاره به مشکلات موجود در استادیوم 15 هزار نفری شهر یاسوج، تاکید کرد: حل مشکلات و نواقص این استادیوم با همکاری شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی امکان پذیر است.

استاندار به مشکلاتی در حوزه ورزش استان از جمله اختصاص به موقع اعتبار برای دریافت سند تفکیکی برای اماکن ورزشی اشاره کرد و گفت:می طلبد با تخصیص اعتبارات قبل از پایان سال مالی جاری در حل مشکلات ثبت اسناد و املاک ورزش کهگیلویه وبویراحمد ما را یاری کنید. 

کلانتری در بخش دیگری از سخنانش به مشکلات استادیوم 15 هزار نفری شهر یاسوج اشاره کرد و افزود: بدهی آبانمان انشعابات آب و فاضلاب، برق، گاز در زمان فعالیت پروژه توسط پیمانکاران، اصلاح چمن و پیست تارتان از عمده مشکلات این استادیوم است و انتظار می ورد وزارت ورزش و جوانان و شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی کشوردر این خصوص نگاه ویژه ای به استان داشته باشند. 

ژاله فرامرزیان معاونت مدیریت و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان کشور نیز در این دیدار عنوان کرد: پاسخگوی مطالبات و دغدغه های استاندار کهگیلویه و بویراحمد در خصوص حوزه ورزش این استان هستیم و پس از بررسی موارد و مشکلات تلاش خود را جهت رفع آنها به کار می گیریم.

جمشید تقی زاده معاونت حقوقی، امور مجلس و هماهنگی امور استان های وزارت ورزش و جوانان نیز در این دیدار گفت: تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات موجود به کار خواهیم بست تا بتوان قسمتی از آنها را حل کنیم.

همچنین در این نشست با حضورعلی نژاد معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان کشور مشکلات هیات های ورزش کهگیلویه بویراحمد مورد نقد و بررسی قرار گرفت و مقرر شد در جهت رفع مشکلات هیات های استانی اعتبارات لازم به ورزش استان تخصیص یابد.

علوی مدیرکل ورزش و جوانان استان نیز در این نشست از حمایت ها و پیگیری های کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد در توسعه ورزش کهگیلویه بویراحمد تقدیر و به تشریح برنامه ها و عملکرد های اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد پرداخت.

انتهای پیام/82009

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول