اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

دیپلماسی عزت را از شهید سلیمانی یاد بگیریم

استاد حوزه علمیه بهابادبا اشاره به اینکه سردار سلیمانی ثابت کرد هرگز دست از مقاومت و روحیه جهادی برنمی‌داریم، گفت: امروز باید مراقب نفوذی‌ها و وطن‌فروشان باشیم و دیپلماسی عزت را از سردار سلیمانی یاد بگیریم.

دیپلماسی عزت را از شهید سلیمانی یاد بگیریم

آیین بزرگداشت سردار دل‌ها قاسم سلیمانی و دانشجوی شهید سانحه هوایی تهران در روستای گرگین‌آباد بهاباد برگزار شد

 به گزارش خبرگزاری فارس از بهاباد، آئین گرامی داشت سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی و دانشجوی شهید امیرحسین قربانی بهابادی دوشنبه‌شب با حضور معاون فرماندار، امام‌جمعه، بخشدار بخش مرکزی، اعضاء شورای اسلامی شهر، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، خانواده شهدا و اقشار مختلف مردم در حسینیه  سیدالشهدای روستای گرگین‌آباد برگزار شد.

حجت‌الاسلام مهدی خدادادی در این آئین با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و مدافع حرم و سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و دانشجوی شهید سقوط هواپیمای اوکراینی اظهار داشت: این مجاهد شهید صفات اخلاقی و ویژگی‌های برجسته‌ای داشت که بر اساس روایات ائمه اطهار(ع) به‌عنوان یک مؤمن واقعی باید مورد شناخت قرار بگیرد.

این روحانی برجسته بابیان اینکه شهید سلیمانی نماد مبارزه با کفر و تکفیر و استکبار بود، گفت: آن شهید بزرگوار  هیچ‌گاه حرف و عملی را برای خود انجام نمی‌داد و در تمامی کارها همواره رضایت الهی را در نظر می‌گرفت و وعده کاری را می‌داد که می‌توانست انجام دهد.

خدادادی با اشاره به اینکه شهید سلیمانی الگوی ارزشمند برای جوانان و قهرمانان و تمام اقشار جامعه و از یاران ارزشمند رهبر و انقلاب بود، گفت:  او مرد جهاد و مبارزه در جبهه‌های جنگ حق علیه باطل بود و بی‌شک شهادت پاداش مجاهدت او درراه اسلام است.

وی با اشاره به اینکه  سردار سلیمانی ثابت کرد هرگز دست از مقاومت و روحیه جهادی برنمی‌داریم افزود: امروز باید مراقب نفوذی‌ها و وطن‌فروشان باشیم و دیپلماسی عزت را از سردار سلیمانی یاد بگیریم.

استاد حوزه علمیه بهاباد یاد و خاطره شهید سقوط هواپیمای اوکراینی دانشجوی شهید امیرحسین قربانی بهابادی را گرامی داشت و خاطرنشان کرد: ایستادگی مردم و مسئولان بر اصول و ارزش‌های دینی و انقلابی و عمل به توصیه‌های مقام معظم رهبری موجب خنثی شدن تمام اهداف کفر جهانی و ایادی داخلی و خارجی آن‌ها می‌شود و باید روحیه انقلابی حفظ شود.

وی بابیان اینکه غم از دست دادن عزیزان در حادثه هواپیما بسیار سنگین بود ابراز کرد: دشمن از عزم و اراده ملت ایران هراس دارد، مردم از سقوط هواپیمای اوکراینی متأثر شدند اما اقامه نماز جمعه تهران به امامت مقام معظم رهبری شور و اشتیاق و وحدت و انسجام مردم را دوچندان کرد.

این کارشناس مذهبی بابیان اینکه امروز عنصر مقاومت معادلات منطقه را بر هم زده است، افزود: امروز ملت‌های محور مقاومت بیش‌ازپیش به یکدیگر نزدیک شده‌اند و در انتقام گرفتن هم اقداماتی خواهند کرد و تا اخراج سربازان و نظامیان آمریکا از منطقه فعالیت‌های جبهه مقاومت اسلامی همچنان ادامه خواهد داشت.

روستای گرگین‌آباد در دوران دفاع مقدس 5 شهید تقدیم انقلاب اسلامی نموده است .

انتهای پیام/3404

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول