اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

نامه هاشمی به فتاح درباره کاخ مرمر

رییس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به نگارش نامه ای خطاب به فتاح درباره کاخ مرمر گفت: می دانم که ایشان هاشمی پدر را دوست داشته و دارد.

نامه هاشمی به فتاح درباره کاخ مرمر

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس محسن هاشمی صبح امروز در حاشیه برگزاری جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران گفت: ما امروز جلسه هم اندیشی نداشتیم و جلسه کمیسیون تلفیق برگزار شد.

وی ادامه داد: در جلسه گذشته کلیات متمم بودجه سال ۹۸ تصویب شد و سقف آن از ۵۹۰۰ به ۵۳۰۰ میلیارد تومان رسید اما امروز بخش هزینه ها را مورد بررسی قرار دادیم.

هاشمی گفت: خوشبختانه بحث به صورت جدی پیگیری شد و برخی هم در میانه جلسه قهر و آشتی کردند و جلسه خیلی جدی بود اما سرانجام به نتیجه جدی رسیدیم.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: هفته بعد روز یکشنبه متمم بودجه در صحن شورا به تصویب خواهد رسید.

وی افزود: بحث خرید اتوبوس ها هم به صورت درآمدی با مبلغ ۳ هزار میلیارد تومان از دولت برای خرید ۱۵۰۰ دستگاه اتوبوس در متمم گنجانده شد ولی در سقف بودجه وارد نکردیم.

هاشمی گفت: بودجه سال ۹۹ هنوز لایحه اش به شورا نیامده است و این دیرکرد دارد که البته به نظرم به خاطر عدم تصویب متمم بودجه بوده است.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: اصولاً وقتی بودجه به مرحله تصویب و بررسی می رسد قضایا صنفی می شود و هر کدام از اعضا کمیسیون خودش را برتر می داند.

وی ادامه داد: هر عضوی از شورا اولویت های خودش را مهمتر می داند و لذا سعی میکند دیگران را قانع کند.

هاشمی گفت: بودجه هزاران آیتم دارد و اگر قرار باشد یک بودجه ای بیشتر شود یک بودجه ای هم کمتر می شود و این اختلافات بالاتر برود.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: این وظیفه رییس شورای شهر تهران است که موضوع را تعدیل کند.

وی ادامه داد: شهرداری تهران تا آخر هفته آینده باید حتما لایحه بودجه سال ۹۹ رو به دست ما برساند.

هاشمی افزود: مشکل اصلی حمل و نقل این است که بودجه های جاری زیاد است و حقوق و دستمزدها بودجه ما را می بلعند و پول کمی برای توسعه حمل و نقل باقی می ماند.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: وقتی بودجه غیرنقدی بودجه های نقدی ما همیشه جلو است اما بودجه های غیرنقدی کمتر از ۳۰ درصد است.

وی افزود متاسفانه شهرداری به درستی از دارایی ها و بودجه های موجود استفاده نکرده است و قدرت تصمیم‌گیری از مناطق گرفته شده است. سازمان املاک هم از طریق مزایده باید این کار را انجام بدهد.

هاشمی درخصوص سخنان فتاح درباره ایت الله هاشمی نیز گفت: نامه ای به صورت خصوصی به ایشان نوشتم و از ایشان گله کردم.

وی ادامه داد: من می دانم که ایشان ناخواسته این صحبت ها را گفتند و امروز هم تلفنی با ایشان صحبت خواهم کرد تا سخنانشان را تصحیح کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: اگر این سخنان تصحیح نشود من هم صحبتی خواهم کرد و از آیت الله هاشمی دفاع خواهم کرد و برخی مطالب را می گویم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول