اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

صرفه‌جویی هزینه‌های جاری فرمانداری سمنان/ وسایل مازاد دستگاه‌ها تعیین تکلیف شود

مدیرکل امور اداری و مالی استانداری سمنان با بیان اینکه فرمانداری سمنان در صرفه‌جویی هزینه‌های جاری سال ۹۸ دستاورد مطلوبی داشت، گفت: تعیین تکلیف وسایل کار مازاد فرمانداری‌ها و دستگاه‌ها در دستور کار باشد.

صرفه‌جویی هزینه‌های جاری فرمانداری سمنان/ وسایل مازاد دستگاه‌ها تعیین تکلیف شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، محمدتقی چتری صبح امروز در دیدار کارکنان فرمانداری سمنان با معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان اظهار کرد: فرمانداری سمنان در صرفه‌جویی هزینه‌های جاری در سال ۹۸ دستاوردهای بسیار خوبی داشته و میزان هزینه‌کرد جاری فرمانداری سمنان در این بخش ۹۲۰ میلیون ریال بوده است.

وی ضمن قدردانی از تلاش‌های فرماندار و کارکنان فرمانداری شهرستان سمنان در اجرای مطلوب طرح‌های اداری و مالی، اضافه کرد: مجموع اعتبارهای هزینه جاری استانداری، فرمانداری، بخشداری و دیگر اداره‌های ستاد زیرمجموعه ۳۹۰ میلیارد ریال بوده که به نسبت سال ۹۷ این رقم افزایش نداشته است.

مدیرکل امور اداری و مالی استانداری سمنان بیان کرد: تعیین تکلیف وسایل و ابزار کار مازاد فرمانداری‌ها و دیگر دستگاه‌های اجرایی باید در دستور کار قرار گیرد.

چتری تصریح کرد: تا پایان آذرماه تمام حق مأموریت و اضافه‌کار کارکنان استانداری سمنان و زیرمجموعه‌ها پرداخت شده و توجه به معیشت کارکنان در اولویت اداره کل اداری و مالی استانداری است.

فرماندار سمنان نیز در این دیدار اظهار کرد: تلاش و مساعدت‌های معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان در بخش‌های مختلف در سال‌های گذشته بسیار ارزنده بوده است و به‌نوبه خودم و از طرف همکارانم از دغدغه روزافزون وی در رفع مشکلات و توسعه در بخش‌های مختلف شهرستان سمنان قدردانی می‌کنم.

سیدعباس دانایی افزود: در سال گذشته بر اساس ارزیابی عملکرد جشنواره شهید رجایی، فرمانداری سمنان رتبه نخست در استان را کسب کرد و این رتبه با تلاش همکاران بخشداری و فرمانداری حاصل شد.

وی با بیان اینکه رضایتمندی مردم از فرمانداری سمنان حاصل همدلی کارکنان برای رفع مشکلات آحاد جامعه است، تصریح کرد: میزان مراجعه اقشار مردم به فرمانداری سمنان در سال‌های گذشته قابل‌توجه بوده است و کارکنان این مجموعه با تواضع برای رفع مشکلات آحاد جامعه در تلاش هستند.

فرماندار سمنان عنوان کرد: در شاخص‌های ارزیابی عملکرد از یک‌هزار نمره در تمام شاخص‌ها، ۸۵۵ امتیاز را فرمانداری سمنان کسب کرد و با شرایط آرمانی فاصله وجود دارد که باید با تلاش مضاعف این روند ادامه یابد.

دانایی عنوان کرد: روند ارزیابی عملکرد شاخص‌ها در سال جاری و آینده به نسبت به سال‌های گذشته باید تقویت شود.

وی تأکید کرد: فرمانداری مرکز استان سمنان به‌عنوان یکی از فرمانداری‌های ممتاز در کشور مطرح است که باید با اتخاذ راهبرد اصولی، تغییراتی در سیستم اداری این مجموعه حاصل شود.

فرماندار سمنان خاطرنشان کرد: در زمینه پرداخت اضافه‌کار مجموعه کارمندان فرمانداری سمنان و ناوگان وسایل نقلیه مساعدت شود.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول