اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

معرفی 3 مقاله برتر در همایش مقالات علمی حوزه

دبیر همایش کتاب سال حوزه گفت: 110 مقاله حائز شرایط به دبیرخانه همایش مقالات علمی حوزه رسید و در نهایت سه مقاله به عنوان مقالات برتر این همایش معرفی خواهند شد.

معرفی 3 مقاله برتر در همایش مقالات علمی حوزه

حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم مقیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به داوری همایش کتاب سال حوزه اظهار کرد: شاخص‌های ارزیابی آثار رسیده به این همایش در فراخوان همایش اعلام شد و براساس این شاخص‌ها و به دور از سلیقه گرایی، داوری آثار صورت گرفت، البته در داوری برای آثار ارسالی توسط بانوان پنج نمره تشویقی لحاظ شد.

وی ادامه داد: اولویت‌های پژوهشی مدنظر همایش کتاب سال حوزه، سال گذشته توسط شورای سیاست گذاری این همایش اعلام شد تا به پژوهش‌های حوزویان جهت دهی کند، امسال 115 اثر مرتبط با اولویت‌های همایش کتاب سال حوزه به دبیرخانه این همایش رسید.

دبیر همایش کتاب سال حوزه افزود: از جمله اولویت‌های پژوهشی این همایش برای سال جاری می‌توان به آسیب‌های اجتماعی، بیانیه گام دوم انقلاب، اقتصاد مقاومتی، الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت، جمعیت و زن و خانواده اشاره کرد.

مقیمی با اشاره به همایش مقالات علمی حوزه اظهار کرد: 110  مقاله حائز شرایط به دبیرخانه این همایش رسید و پس از ارزیابی، 28 مقاله به مرحله نهایی رسید و در نهایت سه مقاله به عنوان مقالات برتر همایش مقالات علمی حوزه معرفی خواهند شد.

انتهای پیام/78004*30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول