اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

ارسال نخستین محموله کمک‌های مردمی پلدختر به سیل زدگان سیستان

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پلدختر گفت: نخستین محموله کمک های مردمی و پایگاه‌های مقاومت بسیج این شهرستان به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان ارسال شد.

ارسال نخستین محموله کمک‌های مردمی پلدختر به سیل زدگان سیستان

منصور کریمی‌فرد شامگاه دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در پلدختر اظهار داشت: با توجه به وقوع سیل در استان سیستان و بلوچستان  که از استانهای محروم کشور است که هموطنان ما در این منطقه بر اثر سیلاب دچار سختی شده‌اند، نخستین محموله کمک های مردمی و پایگاه های مقاومت شهرستان پلدختر برای سیل زدگان این استان ارسال شد.

وی افزود:در پی فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر تسریع در کمک رسانی به سیل زدگان سیستان،ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پلدختر به صورت ثابت و سیار کار جمع آوری کمک های مردمی از سطح شهر و روستاها را آغاز کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پلدختر گفت:  در جریان وقوع سیل فروردین امسال شهرستان پلدختر دچار خسارات فراوانی شد که سیل مهربانی ملت ایران دغدغه سیل زدگان این منطقه را مرتفع کرد.

وی افزود: مردم انقلابی و نوع‌دوست شهرستان پلدختر همواره در عرصه‌های مختلف کمک‌رسانی پیشتاز بوده و در این عرصه نیز خوشبختانه خوب عمل کردند.

کریمی فرد یادآور شد: کمک‌های نقدی به سیل زدگان سیستانی نیز در شهرستان پلدختر، در حال جمع‌آوری است و سه محموله  شامل اقلام خوراکی، پتو و وسائل بهداشتی جمع آوری و به مناطق سیل زده سیستان ارسال شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پلدختر گفت: سپاه و بسیج به عنوان نیروهای مردمی همواره در شرایط سخت در کنار مردم بوده‌اند و با هماهنگی‌های انجام شده در راستای کمک به هموطنان آسیب دیده در سیل اخیر کلیه پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت بسیج برای جمع آوری کمک‌های مردمی و ارسال در سریع‌ترین زمان ممکن آماده هستند.

انتهای پیام/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول