اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

عدم اجرای قانون متناسب سازی حقوق کارگران بازنشسته بعد از سه سال

نماینده شاهین شهر در مجلس خطاب به وزیر تعاون گفت: پس از سه سال از مصوبه قانون برنامه ششم که متناسب سازی حقوق کارگران بازنشسته را لازم الاجرا کرده، همچنان متناسب سازی کارگران بازنشسته اجرا نمی شود.

عدم اجرای قانون متناسب سازی حقوق کارگران بازنشسته بعد از سه سال

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (سه شنبه، اول بهمن) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خطاب به محمد شریعتمداری وزیر تعاون گفت: پس از سه سال از مصوبه قانون برنامه ششم که متناسب سازی حقوق کارگران بازنشسته را لازم الاجرا کرده، همچنان متناسب سازی کارگران بازنشسته که 30 سال کار کرده اند، اجرا نمی شود. 

وی افزود: تا چند وقت دیگر مهلت اجرای قانون تمام می شود، اما هنوز دولت نسبت به متناسب سازی حقوق کارگران که 35 سال کار کرده و بیمه پرداخت کرده، اقدام نکرده است. چطور یک کارگر با حقوق یک میلیون و 200 هزار تومانی از عهده مخارج زندگی برمی آید؟

نماینده شاهین شهر در مجلس خطاب به بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت تصریح کرد: بعد از گذشت یک ماه هنوز بحث کمبود کپسول گاز مایع پابرجاست، این موضوع تنها به گرمایش مربوط نمی شود، چرا که بسیاری از واحدهای تولیدی به این کپسول نیاز دارند و نمی توانند نصف روز برای دریافت آن در صف بایستند. بهتر است بخشی از آن را آزاد کنید تا مردم با قیمت مشخص کپسول مورد نیاز را دریافت کنند.

حاجی دلیگانی اظهار داشت: لغو میزبانی تیم های ایرانی از رقابت های باشگاه های آسیا سیاسی است، ایران امن ترین نقطه در جهان است و شیطنت عربستان سعودی که گاو شیرده آمریکاست، باعث چنین مصوبه ای شده است.

انتهای پیام/ 

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول