اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  آموزش و پرورش

برگزاری کلاس‌ درس دانش‌آموزان سیل‌زده در کانکس و چادر/ تخریب 56 مدرسه در سیل

وزیر آموزش و پرورش گفت: کلاس‌های درس دانش‌آموزان مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان در کانکس و چادر تشکیل شده است تا وقفه‌ای در آموزش ایجاد نشود.

برگزاری کلاس‌ درس دانش‌آموزان سیل‌زده در کانکس و چادر/ تخریب 56 مدرسه در سیل

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، محسن حاجی‌میرزایی وزیر آموزش و پرورش در مراسم چهلمین سالگرد تأسیس انجمن‌های‌ اسلامی دانش‌آموزان در جمع خبرنگاران،‌ اظهار کرد: امروز به مناسبت شکل‌گیری چهلمین سال انجمن اسلامی دانش‌آموزان مراسمی برگزار شد؛ انجمن‌های اسلامی نهاد بسیار مبارکی در آموزش و پرورش و انقلاب ما هستند.

وی ادامه داد: اعتقاد دارم که هیچ یک از رویدادهای مهم و اساسی، انقلاب ما نیست که ردی از انجمن‌های اسلامی را در آنها مشاهده نکنیم و این انجمن‌ها نقش بسیار مهمی در پیروزی انقلاب و در جنگ تحمیلی و مقابله با جریان‌های نفاق ایفا کرده‌اند‌.

وزیر آموزش و پرورش در پاسخ به پرسشی در خصوص خسارات سیل استان سیستان و بلوچستان به مدارس گفت: روز گذشته از این مناطق بازدید کردم و حدود ۵۶ مدرسه ما که جزو لیست تخریبی‌ هم بودند در این حادثه آسیب‌ دیدند و نیازمند است از نو بازسازی شود؛ همچنین ۲۸۶ مدرسه دیگر نیازمند تعمیر هستند؛ ضمن اینکه تجهیزات بخشی از این مدارس آسیب دیده است که روز گذشته حدود ۲۰ کامیون شامل تجهیزات میز و نیمکت تهیه شد.

حاجی میرزایی افزود: خیرین نیز ۴۰ میلیارد تومان برای تعمیرات مدارس تقبل کردند همچنین قرار شد ۲۰ مدرسه را بسازند و سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس در این مناطق مستقر است.

وی گفت: کلاس‌های دانش آموزان از طریق ارسال کانکس و چادر تشکیل شده تا وقفه ای در آموزش ایجاد نشود و امیدواریم برای بازسازی این مدارس اقدامات خوبی صورت گیرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول