اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

دستاوردهای انقلاب در سایه مقاومت حاصل شده است

امام جمعه سلطانیه با بیان اینکه دهه فجر امسال نخستین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در گام دوم انقلاب اسلامی است، گفت: همه دستاوردهای انقلاب اسلامی در سایه مقاومت و ولایتمداری حاصل شده است.

دستاوردهای انقلاب در سایه مقاومت حاصل شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان حجت‌الاسلام عمران حسینی‌نسب ظهر امروز در جلسه ستاد دهه فجر شهرستان سلطانیه، با تسلیت ایام فاطمیه، حضرت زهرا (س) را بهترین الگو در نقش مادر و همسر و بهترین الگوی ولایتمداری و مبارزه با ظالم و استقامت در راه ارزش‌های اسلام معرفی و اظهار کرد: فاطمیه سند مظلومیت شیعه است.

امام جمعه سلطانیه دهه فجر را فجر استقلال، آزادی، و فجر ولایت و دمیدن خورشید اسلام در میهن اسلامی دانست و افزود: شناساندن چهره رژیم پهلوی و خیانت‌ها و ظلم‌ها و وابستگی آنها از یک سو و تبیین دستاوردهای همه جانبه از سوی دیگر باید در برنامه‌های دهه فجر مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به نمونه‌هایی از وابستگی رژیم پهلوی و غارت‌های آمریکا و انگلیس در ایران، خاطرنشان کرد: ۵۰ هزار مستشار آمریکا در ایران مشغول بکار بوده و سه نوع حقوق، یعنی حقوق عادی، حقوق دوری از وطن و حق توحش دریافت می‌کردند و این نشانه وابستگی رژیم پهلوی از یک سو و تحقیر ملت از سوی دیگر بود.

حسینی‌نسب استقلال همه جانبه را از دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست و با تاکید بر تشریح خدمات نظام اسلامی در زمینه‌های مختلف گفت: دهه فجر فرصت خوبی برای تشریح و تبیین دستاوردهای مادی و معنوی نظام اسلامی است.

وی با تاکید بر اینکه تبیین عملکرد جمهوری اسلامی نباید فقط به دستاوردهای مادی منحصر شود بلکه برکات معنوی انقلاب اسلامی هم بیان شود، تصریح کرد: افزایش معنویت و اخلاق یکی از برکات انقلاب اسلامی است که در بیانیه گام دوم به آن تصریح شده است.

امام جمعه سلطانیه بیانیه گام دوم را بهترین و منصفانه‌ترین نگاه به عملکرد انقلاب اسلامی معرفی کرد و افزود: مقام معظم رهبری در این بیانیه نقاط قوت و ضعف و همچنین ظرفیت‌های انقلاب اسلامی را بیان کرده است.

وی با بیان اینکه در بیانیه گام دوم به هفت دستاورد در گام اول، هفت ظرفیت به عنوان پل ارتباطی گام اول و گام دوم و هفت ماموریت اشاره شده است، تصریح کرد: جان کلام و روح کلی بیانیه گام دوم امید به آینده درخشان انقلاب اسلامی است.

امام جمعه سلطانیه با بیان اینکه دهه فجر امسال نخستین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در گام دوم انقلاب اسلامی است و همانطور در بیانیه گام دوم تصریح شده انقلاب اسلامی در حالی به گام دوم انقلاب گام گذاشته که همه چیز در این ۴۰ سال علیه ما بوده است، گفت: همه دستاوردهای انقلاب اسلامی در سایه مقاومت و ولایتمداری حاصل شده است.

وی استقامت در برابر دشمنان را از دستورات اسلام برشمرد و با تصریح به اینکه حضور میلیونی مردم در مراسم تشییع پیکر شهید سردار سلیمانی و حضور پرشور مردم در نماز جمعه تهران به امامت مقام معظم رهبری پیام مقاومت داشت، افزود: مقاومت باید کلید واژه برنامه‌های دهه فجر باشد.

 انتهای پیام/73002/ق۴۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول