اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

۷۶۴/ شهید مهدی کراچی: لبیک به ندای رهبر لبیک یا اباعبدالله(ع) است

شهید مهدی کراچی در بخشی از وصیت‌نامه خود آورده است «حسین جان! آن وقت که در میدان جنگ به نیزه‌ات تکیه دادی و این ندا را سر دادی هل من ناصر ینصرنی آیا کسی هست مرا یاری کند، ما آن موقع در کربلا نبودیم اما به نیت آن وقت شما، ندای امام امت را لبیک می‌گوییم»

۷۶۴/ شهید مهدی کراچی: لبیک به ندای رهبر لبیک یا اباعبدالله(ع) است

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، «شهید»؛ شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها،‌ شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... «برگ سبزی، تحفه درویش»، «تا چه قبول افتد و چه در نظر آید»

تبرک لحظاتمان با شهید مهدی کراچی

نپندارید آنانکه در راه خدا کشته شدند مردگانند بلکه از زندگانند و نزد خدای خویش روزی می‌خورند و شادند آنچه که خدا از فضل خود به ایشان ارزانی داشته است و به آن مومنان که هنوز به آنها نپیوسته‌اند و بعد از پی آنان به آخرت خواهند شتافت م‍ژده می‌دهند که هیچ بیم و ترسی نداشته باشید و اندوهگین مباشید.

با نام خدا و با یاد اولیاء و انبیایش و با سلام بر رهبر کبیر انقلاب ناجی امت اسلامی و با سلام بر حافظان انقلابش رزمندگان دلیر اسلام و سلام بر ارواح طیبه شهدا و شهیدان زنده (جانبازان انقلاب) و سلام و درود به هفتاد و دو شهید دشت کربلای امام حسین(ع).

السلام علیک یا ابا عبدالله(ع)! ای حسین شهید که به ما آموختی که چگونه زندگی کنیم و چگونه مبارزه کنیم و چگونه شهید شویم ما هر چه که داریم از شما داریم.

حسین جان! آن وقت که در میدان جنگ به نیزه‌ات تکیه دادی و این ندا را سر دادی هل من ناصر ینصرنی آیا کسی هست مرا یاری کند، ما آن موقع در کربلا نبودیم اما به نیت آن وقت شما، ندای امام امت را لبیک می‌گوییم لبیک یا خمینی.

اما پدرجان امیدوارم که مرا به بخشی و حلال کنی، مادر مهربانم از شما از هم حلالیت میخواهم، از خواهرانم، برادرانم، پسرعموهایم و از همه اهل خانواده و  مردم شهیدپرور ارزانفود از هم حلالیت می‌خواهم.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته   

انتهای پیام/ 89001/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول