اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

کشف لامپ‌ قاچاق در همدان

رئیس پلیس آگاهی استان همدان از کشف ۶ هزار و ۷۰۰ عدد لامپ هالوژن قاچاق و فاقد مجوز در این استان خبر داد.

کشف لامپ‌ قاچاق در همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از پایگاه خبری پلیس، رضا زارعی اظهار کرد: ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان با تشدید اقدامات کنترلی در محورهای اصلی و فرعی منتهی به استان حین گشت‌زنی در سطح حوزه استحفاظی در چهارراه بابک شهر همدان، به سه دستگاه خودرو سواری سمند، پژو و وانت مزدا را که در حال حرکت به سمت همدان بودند مشکوک و آن ها را متوقف کردند.

وی گفت: در بازرسی از این خودروها، ۶ هزار و ۷۰۰ عدد لامپ هالوژن LED قاچاق و فاقد مجوز در بسته بندی تقلبی کشف و در این خصوص پرونده مقدماتی تشکیل و در تعزیرات حکومتی همدان تحت رسیدگی است.

رئیس پلیس آگاهی استان همدان در پایان با اشاره به اینکه ارزش کالاهای کشف شده بر اساس نظر کارشناسان، ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است گفت: پلیس با تمام توان و به کارگیری حداکثری امکانات خود با پدیده شوم قاچاق مبارزه خواهد کرد و شهروندان نیز می‌توانند اخبار و اطلاعات خود را در زمینه قاچاق کالا با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند.

انتهای پیام/ 3140/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول