اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

2 کشته در تصادفات رانندگی استان مرکزی

رئیس پلیس‌راه استان مرکزی گفت: حوادث رانندگی روز گذشته استان 2 کشته و 3 مجروح در پی داشت.

2 کشته در تصادفات رانندگی استان مرکزی

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک به نقل از پایگاه خبری پلیس، ایرج کهریزی اظهار کرد: در نخستین سانحه رانندگی که در حدود ساعت 05:00 صبح روز گذشته بر اثر واژگونی یک دستگاه کامیون بنز در کیلومتر 33 محور زرندیه - بوئین‌زهرا رخ داد، راننده خودرو بر اثر شدت جراحات وارده در محل وقوع حادثه جان باخت و سرنشین آن نیز مجروح و به‌وسیله نیروهای امدادی به بیمارستان منتقل شد.

وی خاطرنشان کرد: علت وقوع این حادثه از سوی کارشناس تصادفات پلیس‌راه عدم توجه به جلو ناشی از خستگی و خواب‌آلودگی راننده کامیون بیان شده است.

رئیس پلیس‌راه استان مرکزی یادآور شد: در سانحه‌ای دیگر که در حدود ساعت 17:47 همین روز بر اثر برخورد یک دستگاه خودروی سواری پژو 405 با خودروی پژو پارس در کیلومتر 44 محور قدیم ساوه - تهران رخ داد، راننده خودروی پژو پارس بر اثر شدت جراحات وارده در محل وقوع حادثه جان سپرد و راننده خودروی پژو 405 و سرنشین خودروی پژو پارس نیز مجروح و به‌وسیله نیروهای امدادی به بیمارستان منتقل شدند.

کهریزی اظهار داشت: بر اساس اعلام کارشناس تصادفات پلیس‌راه عدم رعایت حق تقدم از سوی راننده خودروی پژو 405 علت وقوع این حادثه بوده است.

وی از تمامی رانندگان خواست که به‌منظور پیشگیری از چنین حوادث ناگواری، همواره با آرامش بیشتری در جاده‌ها به رانندگی پرداخته و رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را نیز سرلوحه رانندگی خود قرار دهند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول