اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

لیست نهایی کاندیدای شورای ائتلاف مازندران بعد از تایید نهایی منتشر می‌شود

دبیرشورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی مازندران گفت: نامزدهای در تراز اسلامی را در ۹ حوزه انتخابیه داریم تا جایی که لیست سه چهار برابری از خود به ما معرفی کردند، اکثر این افراد از فیلتر اعلام صلاحیت عبور کردند و منتظر تأیید نهایی صلاحیت هستیم.

لیست نهایی کاندیدای شورای ائتلاف مازندران بعد از تایید نهایی منتشر می‌شود

شکرالله رضازاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در  ساری درباره فعالیت این شورا اظهار کرد: شورای ائتلاف در مازندران از مدت‌ها پیش برنامه‌ریزی کرده است تا با هم‌فکری با احزاب و تشکیلات همسو شورای مرکزی را شکل دهد.

وی افزود: شورای مرکز ائتلاف مازندران متشکل از دبیران احزاب همسو و معتمدان مردمی است که مأموریت اصلی این شورا ارائه یک لیست واحد است تا در انتخابات دوم اسفند ارائه شود.

رضازاده با اشاره به اینکه از مدت‌ها پیش از انتخابات برخی از افرادی که در جبهه ما و هم‌سو بودند ثبت‌نام کرده و  برخی به دلیلی داوطلب نشدند، افزود: نامزدهای در تراز اسلامی را در ۹ حوزه انتخابیه داریم تا جایی که لیست سه چهار برابری از خود به ما معرفی کردند، اکثر این افراد از فیلتر اعلام صلاحیت عبور کردند و منتظر تأیید نهایی صلاحیت هستیم. 

این مسؤول با اشاره به شایعه‌ای در فضای مجازی مبنی بر اینکه شورای ائتلاف جریان اختلافاتی وجود داشته و قرار است چند لیست ارائه شود، گفت: این موضوع فقط یک شایعه بوده و دروغی بیش نیست ما متحدانه فقط یک لیست را منتشر خواهیم کرد و فقط همین لیست را مبنا قرار خواهیم داد‌.

وی با اشاره به اینکه شاید بحث‌هایی در شورا وجود داشته باشد، اظهارکرد: در مازندران و تا جایی که می‌دانم استان‌های دیگر شورای ائتلاف یک لیست واحد از کاندیدای انتخاباتی در موعد مقرر یکی دو روز قبل از اعلام رسمی تبلیعات منتشر خواهد کرد.

انتهای پیام/86048/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول