اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

کشته و زخمی شدن 24 نفر در جاده‌های کرمانشاه/ راه ارتباطی بیش از 85 روستای استان قطع شده است

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه گفت: به دنبال بارش برف و باران گسترده در استان، طی 72 ساعت اخیر شاهد وقوع 13 فقره تصادف رانندگی در محورهای مواصلاتی کرمانشاه بودیم که نتیجه آن جان‌باختن یک تن و زخمی شدن 23 نفر دیگر بوده است.

کشته و زخمی شدن 24 نفر در جاده‌های کرمانشاه/ راه ارتباطی بیش از 85 روستای استان قطع شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، سرهنگ محمد حیدری امروز در جمع اصحاب رسانه، اظهار داشت: تغییر شرایط جوی و بارش برف و باران که طی روزهای اخیر (29 و 30 دی‌ماه و اول بهمن‌ماه) در نقاط مختلف استان شاهد بودیم یکی از دلایل اصلی 13 فقره سانحه رانندگی که منجر به کشته و زخمی شدن 24 نفر شده، بوده است.

وی افزود: طی 48 ساعت اخیر به تناوب شاهد بارش برف در بیشتر نقاط استان بوده‌ایم به گونه‌ای که راه ارتباطی 60 روستا در پاوه، 25 روستا در جوانرود و تعدادی از روستاهای اسلام‌آباد غرب و گیلان‌غرب قطع شده است.

تمامی راه‌های اصلی کرمانشاه باز است

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه تصریح کرد: بارش شدید برف که هم‌اکنون در محور قلاجه به گیلان‌غرب شاهد آن هستیم سبب شده تا تردد بسیار کند و آن هم تنها با زنجیرچرخ انجام گیرد.

وی افزود: تقریبا در همه گردنه‌ها شاهد بارش برف هستیم، اما خوشبختانه هیچ راه اصلی بسته‌ای در کرمانشاه نداریم و کار برف‌روبی و هدایت خودروها توسط کارکنان راهداری و پلیس راه در حال انجام است.

حیدری با تاکید به رانندگان در خصوص همراه داشتن زنجیرچرخ، گفت: شرایط برخی محورها و گردنه‌ها به گونه‌ایست که ممکن است هر لحظه تردد در آن‌ها تنها با استفاده از زنجیرچرخ امکان‌پذیر باشد.

وی در پایان از شهروندان خواست تا از سفرهای غیرضروری خودداری و در صورت اجبار به این کار حتما از سالم بودن لاستیک، وسایل گرمایشی و برف پاکن‌های خودروی خود اطمینان حاصل کرده و سوخت کافی نیز همراه داشته باشند.

طبق پیش‌بینی‌های اداره‌کل هواشناسی استان کرمانشاه، از ظهر امروز (چهارشنبه) تا صبح فردا (پنجشنبه) بارش‌ها در نقاط مختلف استان که عمدتا نیز به شکل برف خواهد بود، تقویت می‌شود.

انتهای پیام/پ/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول