اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  کشتی و وزنه برداری

عامل: سلب میزبانی از فوتبال ایران بی‌عدالتی است/ حضور ۲۰ کشور در بجنورد، امنیت ایران را نشان می‌دهد

تحلیل‌گر پیشکسوت ورزشی سلب میزبانی از تیم‌های فوتبال ایران را بی‌عدالتی دانست و گفت: هم‌اکنون ۲۰ کشور جهان در خراسان شمالی به رقابت‌های پهلوانی مشغول هستند و در بجنورد حضور دارند که نشان از برگزاری مسابقات در امنیت کامل است.

عامل: سلب میزبانی از فوتبال ایران بی‌عدالتی است/ حضور ۲۰ کشور در بجنورد، امنیت ایران را نشان می‌دهد

هادی عامل در مصاحبه با خبرنگار فارس در بجنورد با اشاره به حضور 20 کشور جهان در خراسان شمالی طی سومین دوره مسابقات بین‌المللی ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی اظهار کرد: این حضور در حالیکه میزبانی را از تیم‌های فوتبال کشورمان گرفته‌شده نشان از امنیت کشور است.

وی افزود: اقدام گرفتن میزبانی از تیم‌های فوتبال کشورمان عدالت نبود و جبهه‌گیری بی‌جهت در خصوص عدم امکان برگزاری مسابقات در ایران گرفته‌شده است.

گزارشگر و تحلیل گیر ورزشی کشور همچنین ورزش‌های پهلوانی و زورخانه‌ای را فرهنگی سنتی و ایرانی اسلامی دانست و افزود: با برگزاری مسابقات در کشورهای مختلف و تیم‌هایی از کشورهای جهان می‌توان این فرهنگ را به اقصی نقاط دنیا معرفی کرد.

وی در ادامه ضمن انتقاد به شیوه برگزاری مسابقات پهلوانی گفت: استفاده از ورزشکاران زورخانه‌ای در مسابقات کشتی پهلوانی درست نیست و باید این دو رشته از یکدیگر جدا شوند زیرا ورزشکار زورخانه‌ای توانایی کشتی گرفتن را ندارد.

عامل در انتها گفت: ورزش زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی دو رشته ورزشی دارای تخصص‌های جدا هستند و حضور در مسابقات کشتی پهلوانی به‌شرط حدنصاب امتیاز در تیم زورخانه‌ای درست نیست و باید از یکدیگر جدا شوند.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول