اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  آموزش

دانشگاه آزاد به دنبال برند شدن در فناوری است

معاون تحقیقات ، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد گفت: این دانشگاه با راه‌اندازی سراهای نوآوری در سطح کشور به دنبال برند شدن در فناوری بوده و اکنون با ۲۰ شتاب‌دهنده کار خود را شروع کرده است.

دانشگاه آزاد به دنبال برند شدن در فناوری است

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس ، روح الله دهقانی فیروز آبادی معاون تحقیقات ،فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد در همایش و نمایشگاه شتاب‌دهنده‌های آزاد که صبح امروز در سازمان مرکزی دانشگاه آزاد برگزار شد ،گفت: امروز شاهد آغاز یک اتفاق نوآوری در کشور هستیم که دانشگاه آزاد به عنوان پیش قراول نوآوری فعالیت خود را به صورت جدی آغاز می کند.

وی افزود: ۴۰ درصد آموزش عالی در حوزه‌های پزشکی، کشاورزی و مدارس فنی و حرفه‌ای مربوط به دانشگاه آزاد بوده که هم اکنون در حال فعالیت هستند در واقع بزرگترین دانشگاه در کشور هستیم.برنامه دانشگاه آزاد حرکت به سمت نسل دانشگاه نسل سوم وچهارم است البته باید اشاره کنم ما به دنبال سند اسلامی شدن دانشگاه هستیم. 
دهقانی فیروز آبادی اضافه کرد: این دانشگاه وابسته به درآمد خود است و به طور جدی حرکت به سمت نوآوری را شروع کرده است که این کار با توان درونی و پتانسیل دانشگاهی انجام می‌شود که برنامه ریزی ما در چند سال آخر این است که انتخاب اول فرزندان برای تحصیل دانشگاه آزاد است.
وی افزود: ما باید طوری کار کنیم و در مسیری باشیم که دیگر فارغ التحصیلان دغدغه اشتغال نداشته باشند که فناوری و نوآوری یکی از اساسی‌ترین کارها است.
دهقانی فیروز آبادی تصریح کرد: گستردگی دانشگاه آزاد در بیش از ۵۰۰ شهر که دارای ۴۰۰ مرکز و ۷۰۰ واحد دانشگاهی از جمله ظرفیت‌های این دانشگاه است. همچنین وجود  ۱۵۰ هزار آزمایشگاه و زیر ساخت‌های سرزمینی در این دانشگاه از اهمیت زیادی برخوردار است از طرفی ۲۰ متر مربع به ازای هردانشجو از سرانه‌های قابل تامل است. 
وی ادامه داد: دانشگاه آزاد در انواع حوزه‌های مختلف مانند کشاورزی و دامداری کارخانه‌ها دارای امکانات خوب است اکثر اساتید ما دارای کسب و کار‌های مختلفی هستند و بیشتر افراد نوآور بوده و از پتانسیل زیادی برخوردارند.
انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول