اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

۱۰ گروه استارتاپی بسیجیان گلستان 48 ساعت با هم رقابت می‌کنند

مسوول سازمان فضای مجازی بسیج گلستان گفت: از استان گلستان بیش از ۱۰ گروه استارتاپی در دسته های سه تا پنج نفره به مدت 48 ساعت با هم رقابت می‌کنند.

۱۰ گروه استارتاپی بسیجیان گلستان 48 ساعت با هم رقابت می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، رضا روشنی صبح امروز در اولین رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال فعالان فضای مجازی بسیج استان گلستان با حضور سردار حسین معروفی فرمانده سپاه نینوا استان گلستان و جمعی از فعالان فضای مجازی استان اظهار کرد: این بزرگترین رویداد دیجیتال در دنیا است که ۲۵۰۰ گروه همزمان در سراسر کشور آن را اجرا می‌کنند.

وی تصریح کرد: از استان گلستان بیش از ۱۰ گروه استارتاپی در دسته های سه تا پنج نفره به مدت 48 ساعت با هم رقابت می‌کنند.

مسوول سازمان فضای مجازی بسیج گلستان گفت: هدف این رویداد دورهمی بسیجیان گلستانی برای تولیدات فاخر در فضای مجازی است.

روشنی خاطرنشان کرد: اختتامیه این رویداد در دهه فجر همراه با جشنواره «بچه‌های حاج قاسم» و تجلیل از فعالان فضای مجازی در شبکه‌های اجتماعی است که برای اولین بار در کشور برگزار می‌شود.

گفتنی است نخستین رویداد تخصصی تولید محتوا دیجیتال بسیج با تکیه بر توانمندی‌های بسیجیان استان در سه محور پویانمایی، نرم‌افزار و اپلیکیشن از دوم تا چهارم بهمن ماه در استان گلستان برگزار می‌شود.

در این رویداد که با شرکت چندین تیم تخصصی از سراسر استان برگزار می‌شود تیم‌های سه نفره طی 48 ساعت فعالیت مداوم در سه محور اعلام شده، اقدام به تولید محتوا می‌کنند.

اختتامیه این رویداد بزرگ در دهه فجر و با حضور علاقه‌مندان و فعالان حوزه فضای مجازی و مهمانان استانی و کشوری همراه با تجلیل از نفرات برتر و اهدا جوایز برگزار خواهد شد.

در اختتامیه این رویداد که به صورت همایش و تحت عنوان «بچه‌های حاج قاسم» برگزار می‌شود از فعالان فضای مجازی در حوزه شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌های دیجیتال تجلیل به عمل می‌آید.

انتهای بیام/2307/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول