اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  ورزش بین الملل

تنیس آزاد استرالیا| راهیابی جوکوویچ و بارتی به دور سوم

2 تنیسور مطرح زنان و مردان جهان در رقابت‌های آزاد استرالیا به دور سوم راه پیدا کردند.

تنیس آزاد استرالیا| راهیابی جوکوویچ و بارتی به دور سوم

به گزارش خبرگزاری فارس،  سومین روز از مسابقات تنیس آزاد استرالیا با برتری نواک جوکوویچ مرد شماره 2 تنیس جهان و اشلی بارتی تنیسور شماره یک زنان جهان پیگیری شد.

جوکوویچ امروز در مرحله دوم مقابل تاتسوما ایتو از ژاپن در 3 ست با امتیازهای 6-1، 6-4، 6-2 پیروز شد و به مرحله بعد راه پیدا کرد. وی دور بعد با نیشی‌اوکا از ژاپن روبه‌رو می‌شود.

میلوس روانیک تنیسور 29 ساله اهل کانادا در دیدار با کریستین گارین از شیلی با نتیجه 6-3، 6-4، 6-2 پیروز و راهی دور سوم شد. وی در مرحله بعد مقابل استفانو تسیتسیپاس تنیسور شماره 6 جهان قرار می‌گیرد.

در بخش زنان، اشلی بارتی تنیسور شماره یک زنان جهان در دومین مسابقه خود مقابل هرکوگ 2 بر صفر با امتیازهای 6-1 و 6-4 پیروز و راهی دور سوم شد.

نائومی اوساکا تنیسور شماره 3 زنان جهان در دیدار با ژنگ سیاسیا از چین در 2 ست با نتیجه 6-2، 6-4 پیروز شد و به دور سوم راه یافت. کارولین ووزنیاکی مقابل یاسترمسکا با نتیجه 2 بر صفر و با امتیازهای 7-5، 7-5 به برتری رسید.

کوکو گاف تنیسور 15 ساله آمریکایی که در دور نخست ونوس ویلیامز را از پیش رو برداشته بود در دور هم مقابل کریستیا 2 بر یک با امتیازهای 4-6، 6-3، 7-5 پیروز شد. وی در مرحله بعد با نائومی اوساکا روبه‌رو خواهد شد.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول