اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  علم و فن آوری ایران

اتحاد صنعت و دانشگاه وابستگی‌ آنها را به منابع دولتی از بین می‌برد

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، گفت: دانشگاه‌ها باید ارتباط خوبی با صنعت برقرار کنند تا بتوانند منابع مورد نیازشان را در پروژه‌های صنعتی تامین کنند.

اتحاد صنعت و دانشگاه وابستگی‌ آنها را به منابع دولتی از بین می‌برد

حسینعلی شهریاری عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس  عمده‌ترین مشکلات صنعت و دانشگاه را نبود توانایی بالای دانشجویان دانست و گفت: فارغ‌التحصیلان دانشگاهی ما توانایی بالایی از لحاظ عملی ندارند تا بتوانند حل مشکل داشته باشند. 

* اتحاد صنایع و دانشگاه‌ها در رفع مشکلات جامعه 

وی درباره توصیه شورای عالی انقلاب فرهنگی و وزارت علوم، گفت: دانشگاه‌‌ها باید ارتباط خوبی با صنعت برقرار کنند تا بتوانند منابع مورد نیازشان در پروژه‌های صنعتی را تامین کنند؛ لذا صنایع هم باید به دانشگاه‌ها اعتماد کرده تا همواره بتوانند مشکلات را برطرف کنند همچنین تا زمانی که صنعت و دانشگاه به این سمت‌ سوق پیدا نکنند مشکلاتی که هم اینک در جامعه وجود دارد برطرف نخواهد شد. 

این نماینده مجلس یادآور شد: در صورتی که صنعت و دانشگاه ارتباط مهمی با هم داشته باشند وابستگی‌شان به منابع دولت از بین می‌رود و می‌توانند موفق‌تر عمل کنند. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول