اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

محیط زیست موضوعی لوکس نیست و با تار و پود زندگی عجین است

دبیر کمیته محیط زیست کلانشهرها گفت: در حال حاضر مسئله محیط زیست دیگر موضوعی لوکس نیست و با تار و پود ما در زندگی عجین شده است و کلانشهرهای کشور باید با اولویت به موضوعات محیط زیست ورود پیدا کنند.

محیط زیست موضوعی لوکس نیست و با تار و پود زندگی عجین است

به گزارش گروه شهری خبرگزاری فارس، چهارمین نشست کمیته تخصصی محیط زیست و توسعه پایدار کلانشهرهای کشور به میزبانی شهر یزد برگزار شد. 

در این نشست شینا انصاری دبیر کمیته محیط زیست کلانشهرها ضمن تشکر از میزبانی شهرداری یزد گفت: یکی از چالشهای حال حاضر کلانشهرها موضوع آلودگی هوا است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه هم اکنون اغلب کلانشهرهای کشور با معضل آلودگی هوا بخصوص در فصول سرد سال مواجه هستند و با توجه به تقارن این نشست با هفته هوای پاک، موضوع این نشست با محوریت تحلیل قانون هوای پاک و آیین نامه های اجرایی مواد مرتبط آن برگزار می شود.

انصاری گفت: در حال حاضر مسئله محیط زیست دیگر موضوعی لوکس نیست و با تار و پود ما در زندگی عجین شده است و کلانشهرهای کشور باید با اولویت به موضوعات محیط زیست ورود پیدا کرده و با تعامل، همکاری و ارتباطات فرابخشی سعی در انتقال تجربیات موفق خود داشته و کیفیت زندگی شهروندان را بهبود بخشند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول