اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

توضیحات رئیس هاکی درباره یک گزارش؛ قدیمی: پسرم فیلمبرداری می کند، خواهرزاده‌ام مترجم است

رئیس فدراسیون هاکی درباره سفر فرزند و خواهرزاده‌اش همراه تیم هاکی توضیحاتی ارائه کرد.

توضیحات رئیس هاکی درباره یک گزارش؛ قدیمی: پسرم فیلمبرداری می کند، خواهرزاده‌ام مترجم است

به گزارش خبرگزاری فارس، بهرام قدیمی رئیس فدراسیون هاکی درباره انتشار گزارشی در خبرگزاری فارس با عنوان «هاکی، ارثیه فامیلی!/ حیاط خلوتی که ملوک الطوایفی اداره می شود» توضیحاتی را به خبرگزاری فارس ارائه کرد.

قدیمی ابتدا درباره سفرهای اخیر فدراسیون هاکی توضیح داد و گفت: سفرهای اخیر تیم های ملی جملگی با تلاش های من و درآمدزایی که برای فدراسیون انجام داده ام، صورت گرفته. تا به امروز فقط 30 درصد از بودجه فدراسیون در سال جاری پرداخت شده و من شخصا بودجه فدراسیون برای سفرهای اخیر آورده ام. تیم هاکی روی چمن مدت 10 سال بود که تعطیل بوده و ما دوباره آن را احیا کردیم.

قدیمی درباره انتخاب پسرعموی خود به عنوان سرپرست تیم های ملی گفت: انتخاب سرپرست تیم های ملی در حوزه اختیارات فدراسیون است و ابوالحسن قدیمی جزو دانش آموخته ای تربیت بدنی به شمار می رود و فرد باتجربه ایست. او در حوزه فنی دخالتی ندارد و امور اجرایی تیم از جمله رزرو هتل و بلیت هواپیما، تهیه تغذیه از جمله صبحانه، ناهار و شام را انجام می دهد. او تجربه زیادی دارد و ما بابت هر سفر به عنوان سرپرست تیم ملی تنها به او 150 دلار حق ماموریت پرداخت کرده ایم.

وی درباره حضور فرزندش در کنار او در سفرهای خارجی گفت: فرزندم همیشه همراه من است و در این سفرها با هزینه شخصی اعزام شده. او جوان، جویای نام و خوشتیپ است و به عنوان مدعو در این سفرها حضور میابد، ضمن اینکه با زبان انگلیسی آشنایی کامل دارد و به اصطلاح فول است و در سفرها از جلسات و برنامه ها فیلمبرداری می کند.

قدیمی درباره حضور خواهرزاده خود در سفرهای اخیر نیز اظهار داشت: با توجه به اینکه مدیر روابط بین الملل فدراسیون دچار بیماری بود، من خواهرزاده خود را که مسلط به زبان انگلیسی است در این سفر بردم و با توجه به نسبتی که با آقای فائقی دارد، با مناسبات مدیریتی و بین المللی کاملا آشناست. ضمن اینکه با حضور او ما در سفرها صرفه جویی هم داشتیم چرا که با توجه به تسلط کامل وی به زبان نیازی به استخدام مترجم نبود و ما 300 دلار از این بابت صرفه جویی داشتیم.

رئیس فدراسیون هاکی با اشاره به دستاوردهای سفرهای اخیر تاکید کرد: در همین سفر عمان ما با افزایش بار ملی پوشان از 20 کیلو به 50 کیلو توانستیم 820 قطعه چوب هاکی وارد کنیم که بخش عظیمی از نیازهای ما را در حوزه امکانات برطرف کرد و قسمت زیادی از آن را به استانها و هیات واگذار کرده ایم. ضمن اینکه برنامه داریم 800 قطعه چوب دیگر نیز وارد کنیم.

وی درباره جذب مشاوران خود و انتقاداتی که در این زمینه انجام می شود نیز توضیح داد و گفت: مشاور ما کارهای فراوانی انجام می دهد و نامه های اداری را مرقوم می کند و بابت این کار حقوق ناچیزی دریافت می کند.

قدیمی درباره انتخاب مربیان تیم ملی و اعتراض برخی از اهالی هاکی گفت: در فدراسیون هاکی کمیته فنی تشکیل داده ایم و کمیته فنی با بررسی شرایط مربیان تیم ملی در رده های مختلف را انتخاب می کند.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول