اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

مدیران ملایر در میزان اجرای سند راهبردی ارزیابی می‌شوند

فرماندار ملایر با بیان اینکه ملاک ما در ارزیابی مدیران، اجرای سند راهبردی شهرستان است گفت: مدیران برای جذب سرمایه‌گذار با هر مسئولی که می‌تواند کمکی به شهرستان کند ارتباط بگیرند.

مدیران ملایر در میزان اجرای سند راهبردی ارزیابی می‌شوند

‍ به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر قدرت‌الله ولدی ظهر امرروز در سیزدهمین شورای اداری ملایر ضمن تسلیت شهادت حضرت فاطمه‌ زهرا(س) اظهار کرد: سخنان مقام معظم رهبری در خطبه‌های تاریخ‌ساز نماز جمعه‌ این هفته‌ تهران راهگشای خیلی از مسائل مهم کشور بود.

وی افزود: رعایت تقوای الهی در کارها و گفتار از اشارات رهبری به آحاد ملت به خصوص مسوولان کشور بود ضمن اینکه ایشان فرمودند اگر نصرت و پیروزی می‌خواهید تقوا پیشه کنید.

فرماندار ملایر گفت: از دیگر اشارات مقام معظم رهبری اشاره به این مطلب بود که ایام‌الله را گرامی بدارید، در برابر نعمات الهی شکرگزار باشید و در مقابل سختی‌ها صبر پیشه کنید.

 وی ضمن تقدیر از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به خاطر حمله موشکی به پایگاه عین‌الاسد آمریکا و سیلی محکمی که به صورت دشمن زدند اظهار کرد: به طور حتم خدای متعال با جریان مقاومت و ایستادگی است بنابراین باید در این مسیر محکم‌تر پیش رویم.

وی در ادامه انتخابات را هویت جمهوری اسلامی دانست و با بیان اینکه هدف ما حضور پرشور مردم در انتخابات است افزود: مشارکت حداکثری شعار ماست و انسجام ملی نیز در همین است.

فرماندار ملایر با بیان اینکه بی‌طرفی در انتخابات ملاک ماست تصریح کرد: با توجه به اینکه وزارت کشور مجری برگزاری انتخابات است، همه کاندیداها طبق قانون برای ما یکسان و برابر هستند.

وی با اشاره به ارزیابی عملکرد مدیران شهرستان افزود: مدیران شهرستان در ۶ ماهه‌ اول سال فرصت داشتند با بررسی اقدامات و پروژه‌ها، خود را قیاس کنند، اما در شش ماه دوم مشخص می‌شود که چه کار کردند.

ولدی ادامه داد: ملاک ما در ارزیابی مدیران، اجرای سند راهبردی شهرستان است که استاندار همدان نیز اهتمام جدی به اجرای آن دارد.

وی با تاکید بر اجرای پروژه‌های دهه فجر به مدیران ادارات گفت: ملاک‌ همه‌ ما در ارزیابی، وضعیت معیشت مردم و رضایتمندی آنهاست، اگر مردم از عملکرد ما رضایت داشته باشند، یعنی کارمان را درست انجام داده‌ایم.

فرماندار ملایر با اشاره به سفر کاری خود به تهران و دیدار با مسولان کشوری ضمن تشریح دستاوردهای این سفر برای شهرستان گفت: از مدیران درخواست دارم برای کمک به شهرستان و جذب سرمایه‌گذار از هیچ تلاشی دریغ نکرده و با هر مسئولی که می‌تواند کمکی به شهرستان کند ارتباط بگیرند.

وی خاطرنشان کرد: مدیران همه‌ ادارات شهرستان موظفند با هماهنگی بنیاد شهید با پنج خانواده‌ از خانواده‌های شهدا، جانبازان، ایثارگران و آزادگان دیدار مستقیم داشته و از نزدیک پیگیر مشکلات آنها باشند.

فرماندار ملایر افزود: سرکشی به خانواده‌های زیر پوشش کمیته امداد امام(ره)، مددجویان بهزیستی و رفع مشکلات این عزیزان نیز باید در اولویت همه‌ ادارات باشد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) در همدان نیز اظهار کرد: موضوع توجه ویژه به معیشت افراد و مددجویان کمیته امداد با توجه به شرایط اقتصادی موجود، از وظایف ما در کمیته امداد استان همدان است.

پیمان ترکمانه با اشاره به اینکه حمایت ویژه دولت و مجلس از کمیته امداد بسیار راهگشا بوده و قدردان این دو نهاد خدمتگزار هستیم گفت: استاندار ورود جدی به بحث کمیته امداد و معیشت مددجوها داشتند و‌ با پیگیری ایشان قرار شد ۵۰۰ واحد مسکونی در استان ساخته شود.

وی بیان کرد: تنها استانداری که در کل کشور از اسفند سال گذشته تاکنون مددجویان کمیته امداد را حمایت و پشتیبانی کرده‌اند استاندار فعلی همدان بوده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) در همدان با بیان اینکه با همت فرماندار ملایر بسته‌های معیشتی برای مددجویان شهرستان آماده شده که در فرصت مناسب به دست آنها خواهد رسید خاطرنشان کرد: با تلاش‌ فرمانداران تا پایان سال جاری ۳۰ هزار خیر به مجموعه کمیته امداد اضافه خواهد شد.

انتهای پیام/۸۹۰۱۳

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول