اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

حمیداوی: به همراه استقلال عازم امارات می‌شویم

مالک باشگاه شهر خودرو گفت: حضور در نشست امروز چهار دستاورد برای فوتبال ایران داشت و کاری بزرگ بود که خوشبختانه به سرانجام رسید.

حمیداوی: به همراه استقلال عازم امارات می‌شویم

فرهاد حمیداوی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس،‌ در خصوص نشستی که امروز در مقر کنفدراسیون آسیا برگزار شد، اظهار داشت: اتفاقی که امروز رخ داد، برای فوتسال ایران اتفاق خوبی بود. در این نشست، نمایندگان ایران و آقایان علی نژاد و شکوری الحق و الانصاف در مذاکره قوی عمل کردند و یک کار نشدنی در فوتبال ایران تبدیل به ممکن شد. 

وی افزود: این جلسه چهار دستاورد برای فوتبال ایران داشت. آنها قطعا تصمیم گرفته بودند فوتبال ملی ما از برگزاری بازی‌های داخلی محروم خواهد شد که از این موضوع ممانعت به عمل آوردیم. دوم، جریمه سنگینی برای چهار باشگاه ایرانی درنظر گرفته شد، عملاً منتفی شد. مورد سوم، محرومیت ما از مسابقات و حضور در لیگ قهرمانان آسیا بود که با نشست امروز و تضمینی که گرفتیم، عملاً این محرومیت هم منتفی شد. و مورد چهارم، این است که بازی‌ها در کشور خودمان برگزار می‌شود و توانستیم با تضمینی که از AFC می‌گیریم، بازی‌های مرحله گروهی را در خانه خودمان برگزار کنیم. 

مالک باشگاه شهر خودرو تصریح کرد: حق هواداران فوتبال ایران این است که بازی‌های تیم محبوب خود را در خانه خودشان تماشا کنند، اگرچه با این توافق کار ما و باشگاه استقلال سخت شد، چون ما زمان کمی برای آماده‌سازی داریم و همچنین برای بحث اخذ بلیط و ویزا مشکلاتی داریم، اما خوشبختانه با استفاده از یکی ازدوستانمان در شرکت هواپیمایی زاگرس این مشکل برای دو نماینده فوتبال ایران حل شده است. 

حمیداوی ادامه داد: جا دارد از آقای موسوی تشکر کنم که مقدمات سفر دو تیم را به امارات فراهم کرد و خوشبختانه در این بین آقای خلیل‌زاده نیز مذاکراتی با آقای موسوی انجام دادند و مقرر شد استقلال و شهر خودرو مشترکاً با هم راهی امارات شوند و تیم ما هم از آنجا به شارجه اعزام شود. امیدوارم که هر دو تیم استقلال و شهرخودرو در مسابقه پلی‌آف برنده شوند و با هم مجدداً راهی قطر شویم. این اتفاق، اتفاق خوبی خواهد بود و باعث می‌شود فوتبال ایران سربلند از میادین بیرون بیاید. 

مالک باشگاه شهر خودرو در پاسخ به این سؤال که آیا مهاجم جدید و اوکراینی این تیم می‌تواند در بازی با نماینده بحرین به میدان برود، گفت: ما امروز نامه را به ای‌اف‌سی ارسال کردیم و امیدواریم که این بازیکن بتواند تیم ما را همراهی کند. 

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول