اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاست خارجی

سخنگوی وزارت خارجه: تهدید به ترور سردار قاآنی پرده‌برداری آشکار از تروریسم دولتی آمریکاست

سخنگوی وزارت خارجه ایران ضمن محکوم کردن تهدید به ترور سردار قاآنی از سوی برایان هوک، این اظهارات را پرده برداری آشکار از تروریسم هدفمند و دولتی آمریکا خواند.

سخنگوی وزارت خارجه: تهدید به ترور سردار قاآنی پرده‌برداری آشکار از تروریسم دولتی آمریکاست

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، سید عباس موسوی سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به سخنان برایان هوک و تهدید به ترور سردار قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: سخنان این مقام وزارت امور خارجه علنی سازی رسمی و پرده برداری آشکار از تروریسم هدفمند و دولتی ایالات متحده آمریکا است. 

سخنگوی وزارت امور خارجه افزود: اینک، پس از رژیم صهیونیستی آمریکا دومین رژیمی است که رسما اعلام می کند امکانات دولت و نیروهای مسلح خود را برای اقدامات تروریستی بکار گرفته و در آینده نیز ادامه خواهد داد. 

موسوی روی آوری رژیم آمریکا به اقدامات تروریستی را نشانه ضعف، استیصال و سردرگمی مقامات این رژیم خواند و با محکوم کردن اظهارات وقیحانه و اقدامات تروریستی سردمداران این رژیم، از اعضای جامعه بین المللی خواست این اقدامات و تشویق به تروریسم دولتی را محکوم کنند؛ چرا که تداوم این روند دیر یا زود گریبانگیر همگان خواهد شد.

به گزارش فارس، «برایان هوک» نماینده ویژه رئیس‌جمهور آمریکا امروز (پنجشنبه) سردار «اسماعیل قاآنی» فرمانده جدید نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به ترور تهدید کرد.

به نوشته خبرگزاری رویترز، هوک در مصاحبه با روزنامه «الشرق الاوسط» در حاشیه اجلاس مجمع جهانی اقتصاد در داووس، با تکرار ادعاهای بی‌اساس علیه سردار «قاسم سلیمانی» فرمانده شهید نیروی قدس، تهدید کرد اگر سردار قاآنی هم مانند وی به نظامیان آمریکایی آسیب بزند، او را نیز ترور می‌کنند.

هوک توضیح داد: «اگر [سردار] قاآنی همان راه کشتن آمریکایی‌ها را طی کند، پس همان سرنوشت در انتظار او خواهد بود. رئیس‌جمهور [دونالد ترامپ] صراحتاً اعلام کرده که هر حمله‌ای به آمریکایی‌ها یا منافع آمریکا، با واکنش قاطع مواجه خواهد شد».

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول