اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

قرارگاه مهارت آموزی سربازان وظیفه وارد عرصه مبارزه با بیکاری شده است

معاون تربیت و آموزش فرماندهی مرزبانی استان ایلام گفت: ستاد کل نیروهای مسلح با ابلاغ دستورالعمل قرارگاه مهارت آموزی سربازان وظیفه با ارائه آموزش‌های اشتغالزا در دوران سربازی وارد عرصه مبارزه با بیکاری شده است.

قرارگاه مهارت آموزی سربازان وظیفه وارد عرصه مبارزه با بیکاری شده است

محسن کشتکار معاون تربیت و آموزش فرماندهی مرزبانی ایلام صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: ستاد کل نیروهای مسلح با در اختیار داشتن بخشی از جمعیت جوان تحت عنوان سربازان وظیفه با ابلاغ دستورالعمل قرارگاه مهارت آموزی سربازان وظیفه با ارائه آموزش‌های اشتغالزا در دوران سربازی وارد عرصه مبارزه با بیکاری شده است.

وی در خصوص اینکه  دستورالعمل مذکور از چه تاریخی ابلاغ و عملیاتی شده افزود: از نیمه دوم سال 96 از طرف فرماندهی مرزبانی ناجا به فرماندهی مرزبانی استان ابلاغ شده و  تا به امروز با جدیت در  ستاد مرزبانی استان و هنگ‌های مهران و دهلران و گروه‌های صالح آباد با نظارت کامل صورت گرفته است. 

معاون تربیت و آموزش فرماندهی مرزبانی ایلام تصریح کرد: علاوه بر فرماندهی مرزبانی یگان‌های   ارتش، سپاه، وزارت دفاع، ناجا و مرزبانی در اجرای این طرح مشارکت دارند و برابر توافقنامه‌های ستادکل و تعامل با وزارتخانه‌های ارتباطات و فناوری اطلاعات، جهاد کشاورزی، ورزش و هلال احمر در امر آموزش سربازان و بهره‌گیری از مربیان  و صدور گواهینامه مهارتی به صورت موثر فعالیت دارند.

وی عنوان کرد:در ده ماهه امسال بیش از 95 درصد سهمیه با کیفیت لازم انجام گرفته است، و انتظارات و مطالبات در حد توان اجرا شده و با توجه به نظارت‌های صورت گرفته از طریق رده‌های مافوق عملکرد مرزبانی استان مطلوب و مورد رضایت بوده است.

کشتکار یادآور شد: در آینده‌ای نزدیک اخذ کارت پایان خدمت به کسب مهارت و گواهینامه مربوطه در حین خدمت سربازی منوط می‌شود و چنانچه دستگاه‌ها با اهتمام وظایف خود را به نحو احسن انجام دهند می‌توانند نقش مهمی در ایجاد روحیه نشاط در دوران مقدس سربازی، ایجاد اشتغال پایدار، کم کردن دغدغه‌های خانواده‌ها و کاهش مشکلات اجتماعی داشته باشد. 

انتهای پیام/970813

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول