اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

ملت ایران هیمنه امریکا را درهم شکست

امام جمعه محمودآباد گفت: ملت ایران هیمنه و حیثیت امریکا را شکست و این درس بزرگی برای امریکا بود.

ملت ایران هیمنه امریکا را درهم شکست

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین حجت‌الاسلام رشوندی امام جمعه شهر محمودآباد نمونه ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با اشاره به فرمایشته هفته گذشته مقام معظم رهبری در نماز جمعه تهران اظهار کرد: حضور مردم، جلوه با شکوهی از ولایتمداری مردم بود.

وی افزود: این حضور با شکوه را می‌توان درواقع بیعت مجدد امت با امام جامعه خود دانست .

حجت‌الاسلام رشوندی با اشاره به اینکه این فرمایشات رنگ تازه‌ای به جامعه بخشید، ادامه داد: در شرایطی که فضاسازی‌ها بر علیه کشور ایجاد شده بود این حضور با شکوه خط بطلانی بر همه فتنه‌ها بود و آنها را مهار کرد.

امام جمعه محمودآباد با اشاره به اینکه تشییع با شکوه و بی نظیر پیکر مطهر سپهبد شهید سلیمانی نیز یک پیروزی برای ملت ایران بود، تصریح کرد: پاسخ کوبنده جوانان این کشور در حمله به عین‌الاسد نیز پیروزی دیگری بود که به دست آمد.

وی اضافه کرد: این حرکت ایران در برابر نظام سلطه هیمنه و حیثیت امریکا را شکست و این درس بزرگی برای امریکا بود.

حجت‌الاسلام رشوندی بیان کرد: امروز ملت ایران در برابر نظام سلطه ایستاده و وقت آن است که جهان اسلام نیز با درس گرفتن از این حرکت ملت ایران، بتوانند در برابر زورگویی‌های استکبار به‌ایستند.

وی با اشاره به فرارسیدن چهل و یکمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی گفت: جشن پیروزی انقلاب اسلامی در شهر باید با شکوه برگزار شود.

امام جمعه شهر محمودآباد ادامه داد: جشن‌های دهه مبارک فجر باید به‌گونه‌ای باشد که نسل جدید با دستاوردهای انقلاب اسلامی و پیشرفت‌های این 41 سال به نسبت قبل از انقلاب آشنا شوند.

وی در پایان یادآور شد: با توجه به نزدیکی ایام فاطمیه همه هیئت‌ها و دست‌اندرکاران فرهنگی شهر باید تلاش کنند تا فاطمیه نیز عاشورایی برگزار شود.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول