اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  سایر حوزه ها

توکلی خواستار پاسخگویی مدیرعامل بانک کشاورزی به مردم و مسئولان شد

رئیس هیات مدیره دیده بان شفافیت و عدالت طی یادداشتی خطاب به مدیرعامل بانک کشاورزی از وی خواست تا سریعاً نتیجه اقدامات جبرانی خود در اتفاقات مجمع بانک کشاورزی را به اطلاع عموم، مسئولان و دیده بان برساند.

توکلی خواستار پاسخگویی مدیرعامل بانک کشاورزی به مردم و مسئولان شد

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، احمد توکلی رئیس هیات مدیره دیده بان شفافیت و عدالت طی یادداشتی خطاب به خدارحمی مدیرعامل بانک کشاورزی از وی خواست تا سریعاً نتیجه اقدامات جبرانی خود درباره اتفاقات مجمع بانک کشاورزی را  به اطلاع عموم، مسئولان و دیده بان برساند.

متن این یادداشت بدین شرح است:

علی علیه‌السلام فرمود: «جود الولاة من فتی المسلمین جور و ختر بخشش حاکمان از کیسه مسلمانان ستمگری و مردم فریبی است.» جنابعالی مسئول بانکی هستید که بنابر حکم قانون برای رفع حاجات اعتباری کشاورزان پینه دستی است که در سرمای سخت زمستان تبریز و گرمای سوزان و شرجی تابستان خوزستان بیل به دست برای نان و پیاز مردم جان می‌کنند.

از مالی که برای آن مقصود فراهم شده، شما برای 18 نفر به اصطلاح خودتان (میهمانان مجمع بانک کشاورزی) مبلغ 82 میلیون تومان موبایل و ۳۳۳ میلیون تومان لپ‌تاپ می‌خرید.

پیامبر صل الله علیه و آله این هدیه را خیانت می‌شمارد: « هَدایا العُمّالِ غُلولٌ هدایایى که به کارگزاران پیشکش می‌شود، خیانت است.»

علی علیه‌السلام کار شما را ستمگری و فریبکاری می‌خواند چرا که منابع مخصوص تولیدکنندگان بخش کشاورزی را جائرانه به عده‌ای بخشیده‌اید تا با این ولخرجی فریبکارانه از اموال مردم، مسئولانی را که ناظر بر شما هستند آلوده و بدهکار سازید.

خدا را بصیر و منتقم بدانید و برای نجات از انتقام خداوند لازم است هدایای داده شده را از گیرندگان غافل یا طماع باز ستانید و بهای آن را به حساب بانک برگردانید.

در تماس تلفنی آقای جلواتی قائم مقام مدیرعامل دیده‌بان شفافیت و عدالت ضمن پذیرش خطاهای خود گفته‌اید که گزارش کار را به دیوان محاسبات داده‌اید. نظارت دیوان به کجا کشید؟ نظارت دیوان لازم است ولی کافی نیست. اگر دیوان خودش همین زشتی را مرتکب نشده بود قطعاً با شما سریعاً برخورد می‌کرد.

اگر ز باغ رعیت ملک خورد سیبی

برآورند غلامان او درخت از بیخ

لازم است سریعاً نتیجه اقدامات جبرانی خود را به مردم ، مسئولان مافوق و دیده‌بان اطلاع دهید.

(اسناد متقن در دفتر دیده بان شفافیت و عدالت موجود است.)»

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول