اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

سربازان آمریکایی در پناهگاه‌ها گروگان و زندانی هستند/ حضور با نشاط مردم در انتخابات مدرن‌ترین سلاح در برابر شرارت‌های دشمنان

امام جمعه بناب به شکست مفتضحانه آمریکا در جریان حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: امروز آمریکایی‌ها در منطقه نیرو ندارند بلکه سربازان آنها در پناهگاه‌ها به عنوان یک گروگان هستند که در پناهگاه‌های خود زندانی شده‌اند و آمریکا دست و پای خود را گم کرده است.

سربازان آمریکایی در پناهگاه‌ها گروگان و زندانی  هستند/ حضور با نشاط مردم در انتخابات مدرن‌ترین سلاح در برابر شرارت‌های دشمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، حجت‌الاسلام مصطفی باقری‌بنابی در خطبه‌های آیین دشمن شکن جمعه شهرستان بناب با بیان اینکه عدم تخلف در انتخابات یکی از مصادیق تقواست؛ اظهار داشت: یکی از مصادیق تقوا این است که در آستانه انتخابات سرنوشت‌ساز قرار داریم و تخلفی نکنیم و پا عقب نگذاریم.

وی با بیان اینکه انتخابات مایه افتخار در کشور است؛ اذعان کرد: ملت همان گونه که در سوگ سردار فاتح شهید سلیمانی معجزه آفریدند و یوم‌الله به بار آوردند و در نماز جمعه هفته گذشته تهران با درخشش خود یک معجزه دیگر به وجود آوردند، با همان صلابت باید در انتخابات دوم اسفند نیز بدرخشند و معجزه دیگری در برابر توطئه‌های استکبار جهانی برای کشور رقم بزنند.

خطیب جمعه شهرستان بناب تصریح کرد: شرکت پرشور مردم در انتخابات مدرن‌ترین سلاح و حربه در برابر شرارت‌های دشمنان نظام است.

باقری‌بنابی گفت: ملت ایران با شرکت پرشور در انتخابات دوم اسفند ماه سیلی دیگری را به صورت کریه و حرام‌زاده دشمنان خواهند زد.

وی خاطرنشان ساخت: سیلی که عزیزان سپاه در حمله موشکی به پایگاه نظامیان آمریکایی در عراق به آمریکا زدند، دیگر آبرو و حیثیتی برای آنها در منطقه نگذاشت و قطعاً حضور چشمگیر ملت در انتخابات پیش رو ضربه مهلک دیگری بر پیکر آمریکایی‌ها در منطقه خواهد زد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بناب با بیان اینکه شرکت در انتخابات تقدیر عملی از شهدا و پاسداری از خون مظلومان، ادای دین به سردار شهید سلیمانی مخلص و لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری است؛ تأکید کرد: امروز آمریکایی‌ها در منطقه نیرو ندارند بلکه سربازان آنها در پناهگاه‌ها به عنوان یک گروگان هستند که در پناهگاه‌های خود زندانی شده‌اند و آمریکا دست و پای خود را گم کرده است.

باقری‌بنابی در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه شهرستان بناب حضور چند میلیونی مردم عراق در راهپیمایی امروز بغداد را در سایه برکت خون‌های پاک شهدا دانست و گفت: قطعاً خون ریخته شده شهدا روز به روز ملت‌ها را بیدارتر و مصمم‌تر می‌کند.

وی ابراز کرد: این خون‌های ریخته شده از یک طرف شرور و ذلیل بودن تمام عیار آمریکا و از طرف دیگر اقتدار و عظمت جمهوری اسلامی را در سراسر دنیا به نمایش گذاشت.

امام جمعه بناب یادآور شد: شکست مفتضحانه آمریکا در جریان حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به پایگاه آمریکایی‌ها را که نخستین بار اتفاق افتاد، باید آن را حفظ کنیم و این افتخار بزرگ باید برای همیشه در تاریخ و کتاب‌ها نیز ضبط و ثبت شود.

باقری‌بنابی ادامه داد: هیچ مسئله فرعی نیز نباید این درس و عبرت تاریخی را تحت‌الشعاع قرار دهد و با سیلی که به صورت ابرقدرت جهانی زده شد، علاوه بر آمریکا سه کشور اروپایی نیز دست و پای خود را گم کردند.

وی با تأکید بر اینکه باید از این افتخاری که رقم خورده به نحو شایسته‌ای محافظت و مراقبت کنیم؛ بیان کرد: نباید بگذاریم ذخایر الهی پژمرده شوند. بحث سقوط هواپیما یک اتفاق بود که فعلاً نمی‌شود روی آن و دلایل آن قضاوت کرد ولی ملت باید بدانند که سپاه پیش مرگ این مرز و بوم است و بسیاری از این سرداران از جمله سرداران حاجی‌زاده، سلامی، پورجمشیدیان، باقری و ... نیروهای بالقوه و بلکه بالفعل حاج قاسم سلیمانی هستند و باید در برابر جباران و خونخواران دنیا آنها را حفظ کنیم.

امام جمعه شهرستان بناب در ادامه خطبه‌های نماز جمعه با عرض تسلیت ایام فاطمیه و شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و بیان گوشه‌ای از زندگی گهربار آن حضرت از اقدامات و تلاش‌های نیروهای انتظامی در کشور به ویژه از زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی نیروهای انتظامی شهرستان بناب که ظرف کمتر از 24 ساعت مجرمان را شناسایی و با دستگیری آنها متخلفان را به دست قانون می‌سپارند، تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/60004/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول