اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

بارش برف و باران در هفته آینده در خراسان رضوی

براساس تحلیل نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی از بعدازظهر فردا تا صبح روز یکشنبه بارش‌های پراکنده‌ای بیشتر در نیمه شمالی و نواحی شرقی استان پیش‌بینی می‌شود که در نواحی سردسیر و کوهستانی به شکل برف خواهد بود.

بارش برف و باران در هفته آینده در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، براساس تحلیل نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی طی امروز عصر، شب و به‌ویژه از بعدازظهر فردا تا صبح روز یکشنبه بارش‌های پراکنده‌ای بیشتر در نیمه شمالی و نواحی شرقی استان پیش‌بینی می‌شود که در نواحی سردسیر و کوهستانی به شکل برف خواهد بود.

در روز یکشنبه تا ظهر روز دوشنبه احتمالاً بارش‌ها بسیار اندک و به مناطق مرتفع کوهستانی محدود خواهد شد اما در بعدازظهر روز دوشنبه تا صبح روز سه‌شنبه مجدداً بارشهای خفیف و پراکنده‌ای در سطح استان خواهیم داشت و در روز سه‌شنبه جو نسبتاً آرامی بر روی استان مستقر خواهد شد.

ضمن اینکه طی امروز و فردا در بخش‌هایی از نیمه جنوبی و نوار شرقی استان گاهی سرعت وزش باد افزایش و در ساعات بامداد و اوایل صبح پدیده مه در بسیاری از نقاط تشکیل خواهد شد؛ دمای هوا نیز طی امروز در غالب نقاط به‌طور نسبی افزایش پیدا می‌کند اما طی فردا دمای هوا در اکثر نقاط استان کاهش و در روزهای یکشنبه و دوشنبه تغییرات دمای در سطح استان اندک اما نامنظم خواهد بود.

طی 24 ساعت گذشته ریوش با کمینه دمای 9- درجه سلسیوس سرد‎ترین و سرخس با بیشینه دمای 16 درجه سلسیوس گرم‌ترین شهرهای استان خراسان رضوی بودند.

طی این مدت کمینه و بیشینه دمای شهر مشهد مقدس به ترتیب 2+ و 9+ درجه سلسیوس بوده است. همچنین بیشترین مقدار بارندگی از ایستگاه هواشناسی کاخک گناباد به مقدار 40/3 میلیمتر و بیشترین سرعت وزش باد از ایستگاه هواشناسی فریمان با سرعت 54 کیلومتر بر ساعت گزارش شده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول