اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

اهمال وزارت ورزش دلیل تعطیلی پیست اسکی شمشک

فرماندار شهرستان شمیرانات با گله از عدم انجام وظایف محوله شرکت تجهیز وزارت ورزش اظهار امیدواری کرد این پیست سال آینده دوباره بازگشایی شود.

اهمال وزارت ورزش دلیل تعطیلی پیست اسکی شمشک

سیاوش شهریور فرماندار شهرستان شمیرانات در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس درباره تعطیلی پیست اسکی شمشک اظهار کرد: این موضوع ناراحت‌کننده است زیرا موجب از رونق افتادن کسب و کار عده‌ای زیادی از مردم منطقه شده است.

وی درباره دلایل تعطیلی نیز گفت: متاسفانه سازمان استاندارد اجازه بازگشایی نمی‌دهد و دلیل آن را فرسودگی تجهیزات مستقر در این پیست عنوان می‌کند.

فرماندار شهرستان شمیرانات گفت: مالکیت این پیست مشکل اصلی است، چراکه شرکت تجهیز وزارت ورزش در طول چندین سالی که مالک این پیست بوده، نتوانسته نوسازی تجهیزات را انجام دهد.

شهریور افزود: در حال حاضر این پیست به منظور واگذاری در اختیار سازمان خصوصی‌سازی قرار گرفته و سعی ما این است که با ثبت شرکت تعاونی عمران و توسعه شهرستان شمیرانات مشکلات موجود را با کمک خود مردم برطرف کنیم.

وی تصریح کرد: ما پیش‌بینی می‌کنیم که سازمان خصوصی‌سازی کارهای خود را تا 1.5 ماه آینده انجام دهد و ما نیز پیست را تحت این مدت تملک کنیم پس از آن با کمک خود مردم منطقه و ارگان‌های دیگر و نیز سازمان استاندارد مشکلات موجود را برطرف کنیم تا شاهد بازگشایی مجدد این پیست در سال آینده باشیم.

انتهای پیام/67066/م/ث30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول