اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

جوانان در عرصه فضای مجازی جهادی وارد شوند

فرمانده سپاه عاشورا گفت: جوانانی که جهت گیری های انقلاب اسلامی را بدرستی تشخیص دادند و پیشرانی کردند باید در عرصه فضای مجازی هم بصورت جهادی وارد شوند.

جوانان در عرصه فضای مجازی جهادی وارد شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز روز جمعه مراسم اختتامیه دومین رویداد ۴۸ ساعته تولید محتوای تخصصی فضای مجازی در تبریز با حضور مسوولان ارشد استانی و فعالان رسانه ای و فرهنگی برگزار شد.

مدیرکل صدا و سیمای آذربایجان‌شرقی در این مراسم گفت: دقیقا وسط جنگ جهانی سایبری قرار داریم که ابزار آن بمب و موشک نیست بلکه صفحه کلیدها و فکر ها با هم می جنگند.

مرتضی صفری با اعلام اینکه غرب و آمریکا برای تحمیل اراده های خود به ایران، بستر سایبری را به عنوان حوزه اثرگذار انتخاب کرده اند و برای همه سطوح سنی برنامه دارند، افزود: با تجربه ۱۹ ساله در صدا و سیما می گویم آذربایجان‌شرقی در حوزه انیمیشن و گیم به اندازه ۱۰ استان ظرفیت دارد، برای اینکه بعد از ۱۰ سال جوانان ما با فرهنگ  ایثارگری بیگانه نباشند، باید از همین الان فکری کنیم.

صفری تاکید کرد: ما مسئولان باید با تجمیع بودجه های فرهنگی از این جوانان حمایت کنیم.

 

فرمانده سپاه عاشورا هم در مراسم اختتامیه دومین رویداد ۴۸ ساعته تولید محتوای تخصصی فضای مجازی در تبریز گفت: در فضای مجازی باید قوی شویم که این قوی شدن به فعالیت تخصصی و هم افزایی و حضور جوانان نیاز دارد.

سردار خرّم افزود: جوانانی که جهت گیری های انقلاب اسلامی را بدرستی تشخیص دادند و پیشرانی کردند باید در عرصه فضای مجازی هم بصورت جهادی وارد شوند، اینکه عزیزان در اینجا ۴۸ ساعت نخوابیده اند، همانند نخوابیدن های شب های عملیات در دفاع مقدس است.

فرمانده سپاه عاشورا گفت: جهاد باید همگانی و تخصصی و بر اساس نیازسنجی افکار جامعه امروز باشد،این حرکت جهادی شما و ۴۸ ساعت نخوابیدن می تواند الگویی برای سایر عرصه ها باشد.

 

برتری اقتصادی با استفاده از فناوری

استاندار آذربایجان‌شرقی نیز در این مراسم اظهار داشت: هزاره سوم میلادی بعنوان فصل فراپیچیدگی نامگذاری شده و علوم با همدیگر ادغام می شود و علوم را با نگاه محدود نمی توان درک کرد.

محمدپور افزود: امروزه فناوری اطلاعات عرصه ای را به وجود آورده که غالب بر همه عرصه ها است، امروز بیشترین رقابت، جنگ و ثروت در حوزه فناوری اطلاعات و سایبری است.

استاندار آذربایجان شرقی تاکید کرد: اگر ایده ها و توانمندی ها را نتوانیم تبدیل به محصول و ثروت کنیم، کارساز نخواهد بود.

 

انتهای پیام/60021

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول