اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

دست پُر ورزشکاران چهارمحال و بختیاری در مسابقات پرس سینه کشور

کسب 15 مدال انفرادی، جایگاه دوم کشور و شکسته شدن رکورد پرس سینه حاصل تلاش ورزشکاران چهارمحال و بختیاری در رقابت‌های قهرمانی پرس سینه بود.

دست پُر ورزشکاران چهارمحال و بختیاری در مسابقات پرس سینه کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، مسابقات پرس سینه کشور با حضور 30 تیم شامل 480 ورزشکار از سراسر کشور در شهر اهواز برگزار شد.

 15 مدال انفرادی و جایگاه دوم کشور، حاصل تلاش ورزشکاران چهارمحال و بختیاری در رقابت‌های قهرمانی پرس سینه کشور بود.

در پایان این رقابت‌ها ابراهیم شعله، حیدر قربانیان، مهدی اسلامی، سید حامد مرتضوی و کیارش قائدی به مدال خوش رنگ طلا رسیدند.

همچنین علیرضا اسلام، علیرضا محسنی، محمد هاشمی‌نسب، رضا ارزانش، رضا همتی، جلال محسنی و محمد شیرانی گردن آویز نقره و  امیر حسین هاشمی نیز مدال برنز را از آن خود کردند.

 با افتخار آفرینی ورزشکاران چهارمحال و بختیاری در این مسابقات، نایب قهرمانی تیمی در رده سنی نوجوانان نیز به چهارمحال و بختیاری رسید.

لازم به ذکر است رکورد پرس سینه کشور در مسابقات پرس سینه قهرمانی کشور توسط ورزشکار چهارمحال و بختیاری شکسته شد و ابراهیم شعله با ثبت 275 کیلوگرم، این رکورد را از آن خود کرد.

 ابراهیم شعله در این رقابت‌ها در دسته 125 بزرگسالان، 2/5 کیلوگرم رکورد کشور را ارتقا داد و نام خود را به‌عنوان رکورددار این وزن در کشور ثبت کرد.

این ورزشکار با اخلاق چهارمحال و بختیاری، با این موفقیت عنوان قهرمان قهرمانان مسابقات کشوری را نیز کسب کرد.

سید حامد مرتضوی، دیگر ورزشکار استان نیز در رده سنی نوجوانان با ثبت رکورد 165 کیلوگرم نیز عنوان قهرمان قهرمانان  این رده سنی را به دست آورد.

انتهای پیام/68020/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول