اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  سینما و تئاتر

اجراهای جدید عمارت نوفل لوشاتو/تمدید اجرای «زخم مدینه» تا شهادت حضرت زهرا(س)

نمایش‌هایی که در ماه‌های بهمن و اسفند سال ۱۳۹۸ در عمارت نوفل‌ لوشاتو روی صحنه می‌روند، معرفی شدند.

اجراهای جدید عمارت نوفل لوشاتو/تمدید اجرای «زخم مدینه» تا شهادت حضرت زهرا(س)

به گزارش خبرنگار تئاتر خبرگزاری فارس، در ماه‌های بهمن و اسفند امسال، ۸ اثر نمایشی در این مجموعه روی صحنه می‌روند. همچنین، عمارت نوفل‌لوشاتو در این دو ماه میزبان سی و هشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر و نهمین جشنواره دانشجویی و مردمی تئاتر ثمر خواهد بود.

فهرست آثاری که در دو ماه پایانی سال در دو سالن شماره یک و دوی عمارت نوفل‌لوشاتو روی صحنه می‌روند به شرح زیر است: سالن شماره یک: نمایش «آل‌استار»، نویسنده: داوود پورحمزه، طراح و کارگردان: مهتاب شکریان، از تاریخ ۲۷ دی تا ۱۲ بهمن، هر شب ساعت ۲۱:۳۰، نمایش «منگیا»، نویسنده و کارگردان: سلما سلامتی، از تاریخ ۲۳ بهمن تا پایان سال، هر شب ساعت ۱۸، نمایش «اپرای ۹۰»، نویسنده و کارگردان: عباس عبدالله‌زاده، از تاریخ ۲۲ بهمن آخر اسفند، هر شب ساعت ۲۱، نمایش «شک»، کارگردان: مهران امام‌بخش، از تاریخ ۲۳ بهمن تا پایان سال، هر شب ساعت ۱۹:۳۰

سالن شماره دو: نمایش «زخم معده»، نویسنده و کارگردان: سجاد دستیار، ۵ تا ۳۰ بهمن، هر شب ساعت ۱۸، نمایش «همه دزدها که دزد نیستند»، نویسنده: داریو فو، مترجم: جمشید کاویانی، طراح و کارگردان: محمدرضا جمال، از تاریخ ۱ تا ۲۰ بهمن، هر شب ساعت ۱۹:۴۵،‌ نمایش «مردم وقتی به دنیا اومدم»، کارگردان: مسعود ترابی، از تاریخ ۱۰ تا پایان بهمن، هر شب ساعت ۲۱:۱۵، نمایش «پسر»، نویسنده: فلوریان زلر، کارگردان: علی ثابت‌قدم‌مقدم، از تاریخ ۲۰ بهمن تا ۲۰ اسفند، هر شب ساعت ۱۹:۳۰

یادآور می‌شود، نمایش نمایش‌های «سمفونی کوچک سکوت» به کارگردانی سینا راستگو و «جان و جو» بر اساس متنی از آگوتا کریستوف و ترجمه مرضیه مدرسی به کارگردانی محمدرضا چرختاب به ترتیب در ساعت‌های ۱۸ و ۱۹:۳۰ تا ۷ بهمن در سالن شماره یک عمارت نوفل‌لوشاتو اجرا می‌شوند.

 

*بلیت‌ تئاترهای کانون یک‌شنبه‌ها نیم بهاء شد

بلیت نمایش‌های در حال اجرا در مرکز تولید تئاتر و سینما تئاتر کانون پرورش فکری که برای هر نمایش 20هزار تومان است، در روزهای یکشنبه نیم بهاء شد.

در حال حاضر نمایش «دینگ دینگ دنگ» به کارگردانی فاطمه خدابنده‌لو ساعت 16، نمایش «آرزوهای یک موش کور» به کارگردانی وحید نفر ساعت 17 و نمایش «هفت‌خوان کودکان» به کارگردانی حسین مزینانی ساعت 18 در مرکز تئاتر کانون واقع در پارک لاله هر روز به‌جز روزهای شنبه اجرا می‌شوند.

همچنین نمایش «کلوچه دارچینی» به کارگردانی مریم کاظمی ساعت 19 در سینما تئاتر کانون واقع در خیابان خالد اسلامبولی (وزرا) اجرا می‌شود.

 

*اجرای «زخم مدینه» تا روز شهادت حضرت زهرا (س) تمدید شد

اجرای نمایش «زخم مدینه» که از روز پنجشنبه ۱۹ دی در مجموعه فرهنگی ایوان شمس به صحنه رفت، تا روز چهارشنبه ۹ بهمن، مصادف با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) تمدید شد.

این نمایش که به زندگی و شهادت حضرت زهرا (س) می پردازد، با نویسندگی مهدی متوسلی و کارگردانی عبدالرضا کیهانی از ۱۹ دی، ساعت ۱۹:۳۰ در مجموعه فرهنگی ایوان شمس اجرا می شود. این نمایش قرار بود تا ۶ بهمن روی صحنه باشد.

در این اثر نمایشی جلیل فرجاد، مالک سراج، اسدالله بابایی، مهدی امینی با همراهی گروهی از بازیگران به ایفای نقش می پردازند. سعید ذهنی آهنگساز، علی وطن دوست طراح دکور و محمدنصرالهی سرپرست گروه همسرایان نمایش «زخم مدینه» هستند. «زخم مدینه» کاری از مؤسسه فرهنگی «فدک» است که به همت معاونت اجتماعی شهرداری تهران و برج میلاد تهران روی صحنه می رود.

رزرو و هماهنگی جهت تهیه بلیت این اثر نمایشی از طریق شماره تلفن های ۶۶۴۸۵۳۱۲-۱۳ امکان پذیر است.

 

*«خداحافظ» به پردیس تئاتر شهرزاد می‌آید

«خداحافظ» به نویسندگی محمد یعقوبی و تهیه کنندگی و کارگردانی معصومه خزائی در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه می‌رود. نمایشنامه‌خوانی «خداحافظ»  با بازی سیما تیرانداز و فرزاد حسنی 26 بهمن ماه در پردیس تئاتر شهرزاد برگزار می‌شود.

افشین غیاثی به عوان صحنه‌خوان و افشین سیاه پوش نیز خواننده این اجراست. نمایش «خداحافظ»شش اپیزود برگزیده از نمایشنامه «رقص کاغذ پاره‌ها» است که پیش از این توسط محمد یعقوبی کار شده است.

علاقمندان برای تهیه بلیت‌های این نمایش می‌توانند به سایت ایران کنسرت مراجعه کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول