اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

صیادان در تور مشکلات بیمه/ کاهش نرخ بیمه مهم‌ترین خواسته صیادان است

مدیرکل شیلات مازندران گفت: بحث کاهش نرخ بیمه از 27 به 17 درصد در ارتباط با بیمه صیادان مازندرانی با وجود پیگیری‌های انجام شده هنوز محقق نشده که پیگیر هستیم.

صیادان در تور مشکلات بیمه/ کاهش نرخ بیمه مهم‌ترین خواسته صیادان است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، با آمدن پاییز تلاش ماهی‌گیران مازندرانی در ساحل خزر آغاز شد و باید تورهای خود را برای کسب روزی حلال در دریا پهن می‌کردند.

سرما از زبان ماهیگیری حکایت دیگری دارد ولی باز هم تمام تلاش‌شان را بکار می‌گیرند که طی مدت هفت ماه از سال که در دریا فعالیت دارند بتوانند معاش خود و خانواده را تامین کنند.

باوجود همه مشکلات اما هنوز نرخ بیمه صیادان بالا بوده که انتظار دارند چاره‌ای در این زمینه اندیشیده شود ولی هنوز این مهم محقق نشده و باید بیمه با کارمزد 27 درصد را پرداخت کنند.

مدیرکل شیلات مازندران در این باره در گفت‌وگو با فارس، اظهار کرد: بحث کاهش نرخ بیمه از 27 به 17درصد در ارتباط با بیمه صیادان مازندرانی باوجود پیگیری‌های انجام شده هنوز محقق نشده که سخت پیگیر هستیم.

ولی‌الله محمدزاده خاطرنشان کرد: نمایندگان استان مازندران به‌صورت جدی پیگیر هستند که این مهم در بودجه ۹۹ محقق شود و تمام تلاش بر حل این موضوع است.

انتهای پیام/86034/ع/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول