اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

لزوم ارتقای کیفیت آموزش در هرمزگان

رئیس سازمان مدارس غیردولتی کشور گفت: ضرورت دارد تا کیفیت ارائه خدمات آموزشی در استان هرمزگان با استفاده از مدارس غیرانتفاعی افزایش یابد.

لزوم ارتقای کیفیت آموزش در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، مجتبی زینی‌وند امشب در جلسه شورای آموزش و پرورش استان هرمزگان اظهار کرد: آنجایی که مطابق برنامه ششم توسعه تعداد ۱۵ درصد دانش آموزان باید تحت پوشش مدارس غیر انتفاعی قرار بگیرند، لازم است آموزش و پرورش استان‌ها برای تحقق این امر برنامه مدونی داشته باشند.

وی افزود: در حال حاضر میانگین حضور دانش آموزان در مدارس غیر دولتی در کشور 11.83 درصد می‌باشد و این آمار در استان هرمزگان حدود ۱۰ درصد است.

 رئیس سازمان مدارس غیردولتی کشور، تحقق این امر را داشتن برنامه ریزی و قرار دادن مشوق هایی برای تأسیس مدارس غیردولتی دانست و گفت:  بخشی از کار درون سازمانی است که ادارات آموزش و پرورش باید ذهنیت جامعه را در مورد مدارس غیر دولتی روشن سازند و شرایطی را فراهم کنند تا روند آموزشی و پرورشی این مدارس بیش از پیش ارتقاء یابد.

زینی وند ادامه داد: برای توسعه مدارس غیردولتی باید برخی املاڪ مازاد آموزشی برای تأسیس این مدارس در اختیار مؤسسین قرار گیرد ونیز تسهیلات لازم را در اختیار آنها قرار داد. ڪه در این زمینه نیازمند همکاری سایر دستگاههای عضو شورای آموزش وپرورش است.

انتهای پیام/3264

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول