اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  راه و مسکن

ادامه بررسی سانحه بوئینگ ۷۳۷ اوکراینی در ایران/انتشار گزارش سوم پس از بررسی‌های بیشتر صورت می‌گیرد

مدیرکل دفتر بررسی سوانح سازمان هواپیمایی کشوری با بیان اینکه ما بررسی‌های سانحه بوئینگ اوکراینی را انجام می‌دهیم و این بررسی‌ها ادامه دارد، گفت: زمان انتشار گزارش سوم در این‌باره منوط به انجام بررسی‌های بیشتر است

ادامه بررسی سانحه بوئینگ ۷۳۷ اوکراینی در ایران/انتشار گزارش سوم پس از بررسی‌های بیشتر صورت می‌گیرد

حسن رضایی‌فر ‌در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس درباره آخرین جزئیات بازخوانی جعبه‌سیاه بوئینگ ۷۳۷ اوکراینی اظهار داشت: اطلاع رسانی درباره این سانحه تاکنون در قالب دو گزارش‌ ارائه شده است.

وی با تأکید بر اینکه بررسی سانحه بوئینگ اوکراینی کماکان در حال انجام است، اضافه کرد: ما در حال انجام بررسی ابعاد مختلف حادثه بوئینگ هستیم و ادامه بررسی‌‌ها را انجام می‌دهیم.

مدیرکل دفتر بررسی سوانح سازمان هواپیمایی کشوری در پاسخ به این سؤال که تیم‌های کانادایی و اوکراینی نیز کماکان در این روند بررسی حضور دارند؟ گفت: ما بررسی‌ها را انجام می‌دهیم و بررسی سانحه بوئینگ ۷۳۷ اوکراینی ادامه دارد.

رضایی‌فر گفت: مردم جهت اطلاع از آخرین وضعیت وقوع این سانحه به دو گزارشی که تا پیش از این روی سایت سازمان هواپیمایی کشوری درج شده است، مراجعه کنند.

مدیرکل دفتر بررسی سوانح سازمان هواپیمایی کشوری درباره زمان انتشار گزارش بعدی، آن را منوط به انجام بررسی‌های بیشتر در این باره دانست.

وی با این حال تأکید کرد: مقرر شده است در هیچ رسانه‌ای هیچ مصاحبه‌ای درباره بازخوانی اطلاعات جعبه سیاه بوئینگ اوکراینی و سانحه انجام نشود.

بنابراین گزارش کاربران می‌توانند 2 گزارش قبلی سازمان هواپیمایی کشوری درباره سانحه بوئینگ 737 اوکراینی را از اینجا مشاهده کنند.

به گزارش‌ فارس، روز چهارشنبه 18 دی‌ماه بود که یک فروند هواپیمای بوئینگ ۸۰۰-۷۳۷ متعلق به شرکت هواپیمایی اوکراین اینترنشنال با شماره پرواز 752 در ساعت 6:12 ‌از فرودگاه امام خمینی (ره) به مقصد کی‌‌اف پرواز کرده بود، پس از قطع ارتباطات با بخش کنترل ترافیک در ساعت 6:18 در حوالی صبا شهر از توابع استان تهران دچار حادثه شد و سقوط کرد.

هواپیما دارای 167 مسافر و 9 نفر خدمه پروازی بود‌ که همه سرنشینان آن جان باختند؛ اغلب مسافران این پرواز یعنی حدود 140 نفر ایرانی بودند.‌

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول