اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

گل من حاصل تلاش تمام بازیکنان محتشم تبریز بود

زننده گل تیم محتشم تبریز برابر پاس گیلان گفت: گلی که در این بازی زده شد حاصل تلاش تک تک بچه‌ها بوده و فقط من با زدن ضربه‌ آخر در این گل سهیم شدم.

گل من حاصل تلاش تمام بازیکنان محتشم تبریز بود

نیما اسکندرزاده در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: با احترام به تیم خوب و ‌جوان پاس گیلان، تیم ما کاملا  سوار بازی بود در دقایق اول بر اثر یک اشتباه ناخواسته گلی دریافت کردیم.

وی افزود: بلافاصله بعد از گل تیم یکپارچه تاکتیک هجومی گرفت حتی چندین فرصت گل را بچه‌ها یکی بعد از دیگری در نیمه‌ اول از دست دادند و با آنالیزی که بین 2 نیمه شد، نیمه‌ دوم توانستیم به گل مساوی دست پیدا کنیم حتی می‌توانستیم به گل برتری هم دست پیدا کنیم، ولی متاسفانه فاکتور شانس در این بازی با ما یار نبود.

مهاجم تیم محتشم تبریز یادآور شد: یکی از مهم‌ترین چیزی که در این بازی به چشم خورد غیرت تک‌تک بازیکنان بود که  در لحظه آماده‌سازی زمین نشان دادیم که برای رسیدن به هدفمان هرکاری خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: گلی که در این بازی زده شد حاصل تلاش تک تک بازیکنان تیم بوده و فقط من با زدن ضربه‌ آخر در این گل سهیم شدم.

اسکندرزاده متذکر شد: تقدیر و تشکر می‌کنم از مدیریت و سایر عوامل باشگاه محتشم  که همه در موفقیت روزافزون این تیم سهیم هستند و آقای مهندس مهدی‌زاده که شرایط مطلوبی را در تیم فراهم کردند و شاکر خداوندی هستیم که جواب زحمات ما را به بهترین شکل هدیه داده و ما با تلاش ادامه‌دار حتما در آینده‌ نزدیک ابتدا به جایگاه اصلی خود در جدول مسابقات رسیده و بعد به هدف نهایی این تیم که منجر به صعود به لیگ ۲ کشور خواهد بود دست پیدا خواهیم کرد.

انتهای پیام/60017/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول