اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفدمین نمایشگاه کتاب هرمزگان 12 بهمن آغاز بکار می‌کند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان از برگزاری نمایشگاه کتاب هرمزگان از 12 تا 18 بهمن خبر داد.

هفدمین نمایشگاه کتاب هرمزگان 12 بهمن آغاز بکار می‌کند

رضا کمالی زرکانی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس اظهار کرد: هفدهمین نمایشگاه کتاب هرمزگان امسال در ایام الله دهه فجر از 12 تا 18 بهمن ماه در بندرعباس برگزار می‌شود.

وی افزود: همزمان با این نمایشگاه، ششمین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال و نمایشگاه مطبوعات منطقه‌ای خلیج فارس نیز برگزار خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان با بیان این که امسال بیش از 400 ناشر در نمایشگاه کتاب هرمزگان حضور خواهند یافت، اضافه کرد: حدود 100 نمایندگی نیز علاوه بر ناشران در این نمایشگاه حضور دارند که آثار دیگر ناشران کشورمان را به عموم مردم عرضه می‌کنند.

کمالی زرکانی گفت: در نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال هرمزگان نیز 20 غرفه در نظر گرفته شده است که صاحبان تولیدات رسانه‌ای دیجیتال کشور و استان در آن حضور خواهند یافت.

وی همچنین عنوان داشت: ششمین نمایشگاه مطبوعات منطقه‌ای خلیج فارس نیز با حضور مطبوعات استان‌های هرمزگان، بوشهر، خوزستان، فارس و جنوب کرمان برگزار می‌شود که بیش از 30 غرفه نیز برای این نمایشگاه در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/3264

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول