اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  سلامت

بررسی بیماری «کرونا» توسط سازمان جهانی بهداشت

رئیس مرکز بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت گفت: سازمان جهانی بهداشت در جلسه‌ای جوانب بیماری کرونا را بررسی کرده است.

بررسی بیماری «کرونا» توسط سازمان جهانی بهداشت

به گزارش خبرنگار سلامت خبرگزاری فارس، محمد مهدی گویا رئیس مرکز بیماری های واگیر وزارت بهداشت در برنامه تهران کلینیک رادیو تهران در رابطه با مهار ویروس کرونا و ایجاد پایگاه مراقبت بهداشتی مرزی در فرودگاه امام خمینی (ره) بیان کرد: این پایگاه یک پایگاه مراقبتی بهداشتی شبانه روزی است.

وی با بیان اینکه این بیماری در حال حاضر نیازی به قرنطینه سازی ندارد فعلا در چند کشور محدود مشاهده شده است اظهار داشت: سازمان جهانی بهداشت هم در جلسه‌ای که ۲ شب قبل داشت جوانب این موضوع را بررسی کرده و شرایط اضطرار اعلام نکرده است.

گویا افزود: پایگاه ما اطلاع رسانی مى‌کند و اگر افرادى مشکوک به علائم این بیماری باشند به آنجا مراجعه کرده و اگر لازم باشد از آنها نمونه‌برداری صورت می‌گیرد و به بیمارستان‌ها برای بستری شدن هدایت مى‌شوند.

رئیس مرکز بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت ادامه داد: این بیماری در سطح جهانی نگرانی‌هایی را ایجاد کرده و دلیلش هم سرعت افزایش موارد آن است.

وی در پایان توصیه کرد: توصیه ما برای مسافران ایرانی که قصد سفر به کشور چین را دارند این است که به شهرهایی که این ویروس وجود دارد مراجعه نکنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول