اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

وزیر جهاد کشاورزی هر چه زودتر معرفی شود

نماینده مردم ورامین در مجلس گفت: در شرایط کنونی در فصل کشت و برنامه‌ریزی برای دامداری قرار داریم اما هنوز دولت وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی را به مجلس معرفی نکرده است از این رو هر چه سریعتر باید این امر محقق شود.

وزیر جهاد کشاورزی هر چه زودتر معرفی شود

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، سیدحسین نقوی حسینی نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز یکشنبه (6 بهمن‌ماه 98) پارلمان در تذکر شفاهی اظهار داشت: دامداری و کشاورزی در کشور به عنوان یکی از ارکان اصلی استقلال محسوب می‌شود.

وی افزود: متأسفانه این بخش‌ها در سال‌های اخیر مورد کم لطفی قرار گرفته‌اند. در شرایط کنونی در فصل کشت  و برنامه‌ریزی برای دامداری قرار داریم اما هنوز دولت وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی را به مجلس معرفی نکرده است از این رو هر چه سریعتر باید این امر محقق شود.

نماینده مردم ورامین درمجلس شورای اسلامی ادامه داد: در شرایط کنونی دام‌های پرواری روی دست دامداران باقی مانده است.

نقوی حسینی بر همین اساس اضافه کرد: در شرایط کنونی کشاورزان برای تأمین سم، آب کشاورزی، کود و ماشین‌آلات مشکلات بسیاری دارند و قیمت خرید محصولات کشاورزی از جمله گندم بسیار پایین است که این امر باید مورد رسیدگی قرار گیرد، از طرف دیگر جامعه فرهنگیان و معلمان نسبت به نحوه اجرای قانون رتبه‌بندی معترض هستند، از این رو انتظار است که دولت طرح درستی را برای این مسئله طراحی کند.

وی در خاتمه گفت: دامداران حدود یک و نیم برابر قیمت خرید برای این دام‌ها هزینه کرده‌اند، این مسئله موجب می‌شود که دیگر در فصل‌های بعدی دامداران دام پرورش ندهند و با این فرآیند در دو سال آینده کشور دچار بحران تأمین گوشت می‌شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول