اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

مردم میدان‌دار برگزاری جشن‌های دهه‌فجر باشند

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه دهه فجر امسال با توجه به شرایط کشور باید متفاوت‌تر از سال‌های قبل برگزار شود، گفت: مردم باید میدان‌دار برگزاری جشن‌های این دهه باشند.

مردم میدان‌دار برگزاری جشن‌های دهه‌فجر باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام صبح امروز در جلسه ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه شرایط کشور امیدبخش است، گفت: برخی سعی دارند با تکیه بر نقاط ضعف در کشور بین مردم یأس‌آفرینی کنند و از این تفرقه‌افکنی به اهداف خود برسند.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه مردم کشور ما مشکلات اقتصادی فراوانی دارند، افزود: اما این مشکلات مانع از حضور آن‌ها در عرصه‌های مختلف و مناسبت‌های ملی و مذهبی نمی‌شود، زیرا مردم ما شرایط خارج از کشور و سوءاستفاده دشمنان از این موضوعات را به خوبی درک می‌کنند.

وی ادامه داد: حمله به پایگاه نظامی عین‌الاسد یک تحقیر تمام عیار برای آمریکا محسوب می‌شود، پنهان‌کاری آمریکا از میزان خسارت مؤید این موضوع است.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه دهه فجر امسال با توجه به شرایط کشور باید متفاوت‌تر از سال‌های قبل برگزار شود، خاطرنشان کرد: مردم باید میدان‌دار برگزاری جشن‌های این دهه باشند، بارها روی این موضوع تأکید شده است، اما تاکنون این امر محقق نشده است.

وی با اشاره به اینکه دشمن درصدد است امید مردم به انقلاب اسلامی به یأس تبدیل شود، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی آینده انقلاب را روشن ترسیم کرده‌اند، قطعا وعده خداوند نیز در این مورد صادق است.

نکونام یادآور شد: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی مردم کشور ما در شرایط ذلت‌باری زندگی می‌کردند و اموالشان به غارت می‌رفت، اما به پیروزی انقلاب اسلامی مردم از استکبار و فرعون زمان نجات پیدا کردند.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری در پایان با بیان اینکه مردم کشور ما در آستانه یک آزمون بزرگ قرار دارند، توضیح داد: انتخابات یک آزمون بزرگ است، نباید اجازه دهیم اشتباهات گذشته مجددا تکرار شود؛ خروجی این انتخابات باید ورود افراد انقلابی، صادق، متخصص و متعهد به مجلس شورای اسلامی باشد.

انتهای پیام/68026/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول