اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

تبیین و تشریح دستاوردهای انقلاب مهمترین اولویت مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور است

رئیس مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور گفت: مهمترین رسالت و وظیفه مرکز بزرگ اسلامی در شرایط کنونی جامعه تبیین و تشریح درست دستاوردهای انقلاب اسلامی به نسل سوم و چهارم است.

تبیین و تشریح دستاوردهای انقلاب مهمترین اولویت مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان حجت الاسلام علی خیرخواه بعد از ظهر امروز در نشست خبری اظهار کرد: تمایز انقلاب اسلامی نسبت به سایر انقلاب‌های دیگر این است که این انقلاب وابسته به قشر و گروه خاص نبوده و به همه اقشار تعلق دارد.
وی ماندگاری انقلاب اسلامی را رهبری‌دایانه رهبر معظم انقلاب برشمرد و افزود: اگر امروز ما در آستانه چهل و یکمین سالگرد پیروزی در امنیت و استقلال کامل بسر می‌بریم به سبب هدایت صحیح بنیانگذار انقلاب اسلامی و رهبری دایانه مقام معظم رهبری و اجرای دین مبین اسلام است.
رئیس مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور ادامه داد: امروز انقلاب اسلامی مربوط به یک دین نیست و متعلق به همه ادیان جهان است زیرا در عصر کنونی ما شاهد احیا همه ادیان الهی و هویت معنوی در زندگی بشریت هستیم.
وی با اشاره به بمباران فرهنگی دشمن علیه هویت ملی و مذهبی جوانان خاطرنشان کرد: امروز دشمنان سرسختانه در فضای معنوی و رسانه‌ای با ایران می‌جنگندند و این وظیفه مدیران فرهنگی و جامعه رسانه‌ای را سنگین می‌کند.
خیرخواه گفت: دشمن با این بمباران قصد از بین بردن و کمرنگ کردن باورها و اعتقادات دینی در بین جوانان و ترویج ناامیدی دارد و باید تلاش ما در این عرصه برای تقویت باورها و اعتقادات و نور امید در جوانان بیشتر شود.
وی درباره برنامه های مرکز بزرگ اسلامی در دهه فجر اظهار کرد: بیش از 50 برنامه شاخص و متنوع در این ایام برگزار می‌شود که حدود 48 برنامه در استان گلستان و پنج الی شش برنامه در استان‌های گیلان و مازندران خواهد بود.
رئیس مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور با تاکید بر مردمی بودن انقلاب اسلامی افزود: از آنجایی که انقلاب اسلامی مربوط به همه اقشار و مردم است بیشترین برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر مردمی و خودجوش خواهد بود.
* کاروان بزرگ قرآنی ویژه بانوان در کلاله برگزار می‌شود
معاون فرهنگی اجتماعی مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور در این نشست اظهار کرد: بانوان نقش بسزایی در پیشرفت و حفظ آرمان‌های انقلاب اسلامی داشتند و به همین منظور برنامه‌های مختص بانوان توسط مرکز بزرگ اسلامی در دهه فجر برگزار می‌شود.
یاسر مقسم افزود: کاروان بزرگ قرآنی ویژه بانوان شرق گلستان در دهه فجر در کلاله برگزار می‌شود.

انتهای پیام/2307/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول